Gorzowskie centrum handlowe NoVa Park obecne będzie w projekcie wydawniczym Shopping Mall Marketing 2018. Obiekt systematycznie notuje wzrosty obrotów i frekwencji. Przedstawiciele centrum podzielą się swoimi spostrzeżeniami nt. branży oraz podsumują działania marketingowe obiektu handlowego.
Pierwsze półrocze 2017 roku było pod tym względem bardzo udane. Centrum zanotowało wzrost obrotów najemców i odwiedzalności odpowiednio o 9,2% oraz 2,8% w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku.
Dobre wyniki NoVa Park przyciągają do centrum znane i lubiane marki, często niedostępne dotąd na rynku lokalnym. W pierwszym półroczu 2017 roku pojawiły się w NoVa Park takie salony jak DUKA, Yves Rocher, Świat Książki czy YES.
Ważną składową tenant-mix NoVa Park są salony sportowe. Właściciel NoVa Park rozwija także sektor EKO. To podejście to odpowiedź na potrzeby klientów i trwającą obecnie w Polsce modę na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia. Klienci centrum mogą zaopatrywać się w odzież i sportowe akcesoria w takich sklepach jak New Balance, Sizeer, Intersport, Adidas, Reebok, Puma czy 4F, kupić zdrową i naturalną żywność w „Piotrze i Pawle” lub w niedawno otwartym sklepie Szczepan Bio czy korzystać z zajęć sportowych w klubie fitness Pure Jatomii Fitness.
NoVa Park stawia również na innowacyjność. Jako pierwsze centrum w Gorzowie NoVa Park zdecydował się chociażby na implementację rozwiązania wspierającego sprzedaż tj. beaconów. Zapewnia także dostęp do interaktywnej strefy zabaw dla dzieci wykorzystującej najnowocześniejsze technologie, w tym rozszerzoną rzeczywistość (Augmented Reality). Coraz częściej w kalendarzu działań marketingowych NoVa Park znajdują się również akcje z zastosowaniem nowych technologii, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem klientów oraz przykuwają ich uwagę.
Konsekwentnie realizowana strategia biznesowa i marketingowa powodują, że NoVa Park jest dobrym miejscem do prowadzenia biznesu nie tylko dla marek znanych i lubianych, ale także lokalnych przedsiębiorców
– mówi Maciej Tatała, dyrektor NoVa Park.
Marki zainteresowane obecnością w NoVa Park prosimy o kontakt z Bartoszem Frąckowiak – Leasing Managerem: tel. +48 515 336 329, e-mail: bfrackowiak@primekapital.com
O PROJEKCIE:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!