Cętki i inne drapieżne wzory, styl rodem z lat 70-tych, bufiaste rękawy, kwiaty na ubraniach, punkowe motywy, pepitka czy neonowe kolory to jedne z głównych trendów modowych na sezon jesień-zima 2019/2020! Nowości zawitały już do NoVa Park, który właśnie rozpoczyna kampanię wizerunkową promującą nowe kolekcje w kolorach kojarzących się z piękną złotą polską jesienią.
Najnowsza kampania NoVa Park przebiega pod hasłem „Nadeszła pora na nowe kolekcje” i jest ukłonem w stronę jednej z najpiękniejszych pór roku – jesieni. W identyfikacji wizualnej dominują odcienie żółci i soczystej, energetycznej pomarańczy symbolizującej odwagę, witalność i otwartość na świat. Głównymi bohaterami jesienno-zimowej kampanii NoVa Park są ludzie i ich emocje. Szczęśliwa rodzina w modnych jesiennych stylizacjach zachęca do odwiedzenia NoVa Park i skorzystania z szerokiej oferty modowej, w tym marek nieobecnych dotąd na rynku lokalnym m.in. takich jak Pull&Bear, Cubus, Medicine, Calzedonia, Intimissimi, Cropp, Stradivarius czy Bershka.
- Przed nami sezon pełen modowych różnorodności. Od mody lat 70-tych, przez styl grunge i romantyczne kwiatowe wzory na ubraniach, aż po neonowe barwy, drapieżne wzory i bufki. Nowe trendy już na dobre rozgościły się w sklepach, a NoVa Park zachęca do ich odkrywania w najnowszej jesiennej kampanii wizerunkowej
– mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Jesienna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park.