NoVa Park z kampanią wizerunkową promującą bezpieczne świąteczne zakupy

2020-12-09 | 12:03

Trwa kolejna kampania wizerunkowa NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, której celem jest pokazanie mieszkańcom Gorzowa i okolic, że przedświąteczne zakupy w centrum handlowym są lepsze od tych dokonywanych on-line.

W ramach najnowszej kampanii NoVa Park przygotowało infografikę pokazującą 7 powodów przemawiających za bezpiecznymi i wygodnymi zakupami w centrum handlowym. NoVa Park zwraca w szczególności uwagę na bezpieczeństwo zakupów podkreślając, że centra handlowe są jednymi z najbezpieczniejszych miejsc w przestrzeni publicznej pod kątem stosowanych w nich rygorów sanitarnych. Przedświąteczne zakupy w centrum handlowym to także łatwe sprawdzenie jakości produktu oraz wybieranie prezentów „na żywo” za pomocą wszystkich zmysłów, co nie jest możliwe przy zakupach on-line. Nie bez znaczenia jest również fakt, że w galeriach handlowych produkty otrzymujemy w momencie zakupu, a więc mamy pewność, że prezenty są „na czas”. Jest to o wiele lepsze rozwiązanie niż korzystanie z e-handlu w okresie świątecznej kumulacji zamówień internetowych, która skutkuje wydłużonymi terminami dostaw. Handel tradycyjny jest także bardziej ekologiczny niż e-commerce, ponieważ zamówienia on-line oznaczają dodatkowe wykorzystanie plastiku, styropianu czy innych opakowań wysyłanych do domów. Kupując w galeriach handlowych wspieramy także miejsca pracy i dbamy o to, aby zostały utrzymane.

- Wygodnie, bezpiecznie, na miejscu … To hasło przewodnie kampanii wizerunkowej pokazującej, że nasze centrum handlowe jest idealnym miejscem na dokonanie przedświątecznych zakupów. W kampanii wykorzystaliśmy element edukacyjny przedstawiając naszym klientom 7 argumentów na poparcie tej tezy

– mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kampania wizerunkowa promująca bezpieczne świąteczne zakupy jest prowadzona z wykorzystaniem komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park, a także poprzez komunikaty głosowe na terenie Centrum.

Tagi: Anna Krajczyńska Kampanie marketingowe Nova Park
Oceń artykuł:

Źródło: Nova Park

zobacz więcej informacji o: NoVa Park

Zobacz także

NoVa Park z kampanią wizerunkową promującą bezpieczne świąteczne zakupy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.