Marka Nespresso zaskakuje nową odsłoną kultowej już kampanii „What else?”. Oprócz obowiązkowej dawki humoru dostarczanej od lat przez George’a Clooneya, otrzymujemy znacznie więcej – historię o pożądaniu i wytrwałości w poszukiwaniu tego, co najlepsze – wyjątkowego smaku. Kampania digitalowa wystartowała 17 października, w telewizji spoty pojawią się od 5 listopada
George Clooney od 13 lat jest ambasadorem Nespresso. Wieloletnia współpraca marki z gwiazdą hollywoodzkiego kina opiera się nie tylko na jego udziale w kampaniach reklamowych, ale także na czynnym członkostwie w Radzie Doradczej ds. Zrównoważonego Rozwoju Nespresso, odpowiedzialnej za innowacyjne rozwiązania w kierunku poprawy jakości życia farmerów, ich rodzin oraz społeczności lokalnych zajmujących się uprawą i pozyskiwaniem kawy.
Nowa kampania „What else?” została podzielona na trzy części - „The Quest”, „Really George?” oraz „Our Quest”. U boku George’a Clooneya zobaczymy Natalie Dormer, znaną z roli Margaery Tyrell w serialu „Gra o Tron”, a także przedstawicieli marki Nespresso, m.in. farmerów, agronomów czy szkoleniowców, czyli współtwórców niepowtarzalnego smaku zamkniętego w każdej kapsułce kawy.
„The Quest” to przede wszystkim zabawa konwencją popularnego serialu i wizerunkiem aktora.
Ma ona na celu zaskoczenie odbiorcy i nieco żartobliwe przedstawienie głównego bohatera nie tylko jako nieustraszonego rycerza, ale także jako miłośnika znakomitego smaku, podążającego za tym, co najlepsze, bez względu na okoliczności. Widzimy w niej George’a Clooneya w średniowiecznej zbroi, który niespodziewanie i ku zdziwieniu zebranych, przedziera się przez ekran projekcyjny do współczesnego świata i wyrusza do butiku Nespresso w poszukiwaniu swojej ulubionej kawy.
Tegoroczna edycja kampanii Nespresso „What else?” to kompilacja dotychczasowych konceptów reklamowych znanych z poprzednich lat. Połączenie wizerunku zawadiackiego, zabawnego George’a z wiedzą i doświadczeniem ekspertów. Taki zabieg ma na celu pokazanie, że wszyscy ludzie związani z Nespresso są ważni i tak samo odpowiedzialni za sukces marki. Celem kampanii jest udzielenie odpowiedzi na pytanie „Co kryje się za filiżanką kawy?”. Idea stworzenia najwyższej jakości produktu, pozyskiwanego w trosce o środowisko oraz pracowników. Staranny proces od wyjątkowego podejścia do ziarna kawowca, aż po dedykowane usługi, jak recycling zużytych kapsułek.
Kampania została zaplanowana w dwóch obszarach – TV oraz Digital. Działania digitalowe ruszyły 17 października i obejmują trzy spoty reklamowe, prezentowane za pośrednictwem mediów: VOD, YOUTUBE, FACEBOOK oraz INSTAGRAM w 30’, 15’ i 6’ sekundowych filmikach oraz w formacie displey’owym. Kampania telewizyjna wystartuje 5 listopada i prowadzona będzie na antenie stacji telewizyjnych TVN i Polsat, a także na ich kanałach tematycznych.