Nowa kampania Reserved #ICanBoogie

2018-09-06 | 12:31

4 września br. ruszyła kampania marki Reserved promująca najnowszą kolekcję jesień – zima 2018. Tym razem marka postawiła na styl retro, muzyczne odniesienia do lat 70., ponadczasowy szyk oraz zmysłową kobiecość. Głównymi twarzami kampanii została polska aktorka Joanna Kulig oraz francuska influencerka i modelka Jeanne Damas.

Po dobrze przyjętych kampaniach Reserved z udziałem takich twarzy świata modelingu jak Kate Moss oraz Cindy Crawford, marka postawiła tym razem na duet polsko-francuski. Polska aktorka Joanna Kulig oraz francuska influencerka modowa Jeanne Damas w kampanii zatytułowanej „I Can Boogie” prezentują ponadczasowy szyk i hollywoodzką sensualność rodem z lat 60. czy 70. ze szczyptą przekory. Obie są odbiciem kobiecego temperamentu tamtych czasów, ale i odmiennego, ponadczasowego pojęcia piękna.

Nie bez powodu motywem kampanii jest przebój lat 70. „I Can Boogie”. Nowa kolekcja marki w dużym stopniu nawiązywać będzie bowiem do trendów retro, które ponownie ożywają w modzie i popkulturze. Intensywne kolory pomarańczu, czerwieni i brązów, urokliwe kraty, ale również klasyczna czerń, to elementy, których nie zabraknie w najnowszej kolekcji.

Zjawiskowe bohaterki kampanii, dwie charakterne i zarazem diametralnie różne kobiety – ponętna aktorka o słowiańskiej urodzie i sensualna, francuska modelka to dwa skrajne bieguny kobiecości. Marka w ten sposób chce podkreślić różnorodność kobiet, ich indywidualizm i energię. To również sygnał, że tej jesieni i zimy każda z Pań w najnowszej kolekcji Reserved możne odnaleźć coś wyjątkowego dla siebie.

Pierwszy rozdział kampanii Reserved „I Can Boogie / The Show” to wspomnienie lat 70., gdy kobieca energia mieszała się z pasją oraz finezją, a estradowe show było dopracowane do najmniejszego detalu tworząc jednocześnie przestrzeń do improwizacji. Paryski sznyt i słowiańska zadziorność, które prezentują Kulig i Damas podkreślają klimat retro tamtych lat.

Do realizacji kampanii marka ponownie zaprosiła Gordona von Steinera współpracującego z największymi markami branży mody takimi jak: Gucci, Prada czy Miu Miu. Jego poprzednia produkcja dla Reserved ożywiła lata 80. w kampanii marki z gwiazdą Cindy Crawford. Tym razem reżyser postawił na energetyczny, pełen kobiecości taniec w dźwiękach emblematycznego przeboju lat 70., do którego choreografię przygotował Richard Jackson, współpracujący m.in. z Lady Gaga.

Kolejne odsłony kampanii już niebawem – 18 i 25 września.

Tagi: Kampanie marketingowe LPP Reserved Joanna Kulig Jeanne Damas
Oceń artykuł:

Źródło: LPP

Nowa kampania Reserved #ICanBoogie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.