4 września br. ruszyła kampania marki Reserved promująca najnowszą kolekcję jesień – zima 2018. Tym razem marka postawiła na styl retro, muzyczne odniesienia do lat 70., ponadczasowy szyk oraz zmysłową kobiecość. Głównymi twarzami kampanii została polska aktorka Joanna Kulig oraz francuska influencerka i modelka Jeanne Damas.
Po dobrze przyjętych kampaniach Reserved z udziałem takich twarzy świata modelingu jak Kate Moss oraz Cindy Crawford, marka postawiła tym razem na duet polsko-francuski. Polska aktorka Joanna Kulig oraz francuska influencerka modowa Jeanne Damas w kampanii zatytułowanej „I Can Boogie” prezentują ponadczasowy szyk i hollywoodzką sensualność rodem z lat 60. czy 70. ze szczyptą przekory. Obie są odbiciem kobiecego temperamentu tamtych czasów, ale i odmiennego, ponadczasowego pojęcia piękna.
Nie bez powodu motywem kampanii jest przebój lat 70. „I Can Boogie”. Nowa kolekcja marki w dużym stopniu nawiązywać będzie bowiem do trendów retro, które ponownie ożywają w modzie i popkulturze. Intensywne kolory pomarańczu, czerwieni i brązów, urokliwe kraty, ale również klasyczna czerń, to elementy, których nie zabraknie w najnowszej kolekcji.
Zjawiskowe bohaterki kampanii, dwie charakterne i zarazem diametralnie różne kobiety – ponętna aktorka o słowiańskiej urodzie i sensualna, francuska modelka to dwa skrajne bieguny kobiecości. Marka w ten sposób chce podkreślić różnorodność kobiet, ich indywidualizm i energię. To również sygnał, że tej jesieni i zimy każda z Pań w najnowszej kolekcji Reserved możne odnaleźć coś wyjątkowego dla siebie.
Pierwszy rozdział kampanii Reserved „I Can Boogie / The Show” to wspomnienie lat 70., gdy kobieca energia mieszała się z pasją oraz finezją, a estradowe show było dopracowane do najmniejszego detalu tworząc jednocześnie przestrzeń do improwizacji. Paryski sznyt i słowiańska zadziorność, które prezentują Kulig i Damas podkreślają klimat retro tamtych lat.
Do realizacji kampanii marka ponownie zaprosiła Gordona von Steinera współpracującego z największymi markami branży mody takimi jak: Gucci, Prada czy Miu Miu. Jego poprzednia produkcja dla Reserved ożywiła lata 80. w kampanii marki z gwiazdą Cindy Crawford. Tym razem reżyser postawił na energetyczny, pełen kobiecości taniec w dźwiękach emblematycznego przeboju lat 70., do którego choreografię przygotował Richard Jackson, współpracujący m.in. z Lady Gaga.
Kolejne odsłony kampanii już niebawem – 18 i 25 września.