Jakie kolory będą modne w 2019 roku? Odpowiedź na to pytanie będzie można znaleźć w 15 kampaniach najnowszej linii kreatywnej Galerii Jurajskiej. Co roku Pantone Color Institute podpowiada projektantom oraz fashionistom na całym świecie, jakie kolory będą modne w danym roku i sezonie. To barwy, które będą pojawiać się na wybiegach, w make-up’ie, w naszych szafach, a nawet w naszych wnętrzach.
W 2019 roku Galeria Jurajska postanowiła również zabawić się w kolorystycznego trensettera. W 15 kreacjach swojej najnowszej linii kreatywnej największe centrum handlowe w Częstochowie podpowie klientom, jakie kolory w tym roku będą modne.
Każda z kampanii promującej np. koncert, urodziny czy pokazy mody będzie nawiązywała do jednej barwy. Co więcej, w warstwie graficznej odsłony zainspirowane będą także słynnym wzornikiem kolorów - PANTONE. Do inspiracji nawiązywać będzie także hasło całej linii kreatywnej - „Colour Inspirations”.
W 2019 roku sięgamy po metaforę słynnego wzornika kolorów PANTONE i bawimy się barwami, które inspirują świat mody. Każda z kampanii w naszej nowej linii kreatywnej dedykowana będzie innej barwie. Będzie to jednocześnie podpowiedź dla naszych klientów, który kolor w danym sezonie warto mieć w swojej szafie
– mówi Violetta Dziubin – Łuszczyk, marketing manager Galerii Jurajskiej.
Swoją najnowszą linią kreatywną centrum handlowe chce podkreślić także swój modowy charakter.
Jesteśmy galerią „fashion” i w tym roku bardzo wyraźnie to komunikujemy. Łączymy kolory ze wzornika z mocnymi i dynamicznymi zdjęciami rodem z najlepszych magazynów mody. Dzięki takiemu zestawieniu promujemy nie tylko nasze wydarzenia i akcje, ale także modowy klimat naszej galerii
– dodaje.
Ten klimat udzielać będzie się Jurajskiej przez cały 2019 rok.
Przekazy jakie zaplanowaliśmy na ten rok są świeże, ekscytujące i porywające. W kolejnych odsłonach nie chcemy tylko komunikować, ale także inspirować i działać na wyobraźnię naszych klientów. Fakt, że sięgamy po żywe kolory sprawi natomiast, że trudno będzie nas nie zauważyć na mieście
– mówi przedstawicielka galerii.
Ale zabawa PANTONE to nie jedyna ciekawostka nowej linii kreatywnej. Galeria Jurajska po raz pierwszy sięga także po monochromatyczny logotyp, rezygnując z pięciobarwnego znaku.
Logotyp w nowej linii jest uproszczony, a przez to elegancki i artystyczny. Rezygnując z koloru w nim jeszcze bardziej podkreślamy nasze inspiracje kolorystyczne, estetykę kampanii oraz przekaz energetyczny, jaki niesie nowa
– dodaje.
Nowy sezon już otwiera kampania pod hasłem „indyGO wyprzedaże”, której „bohaterem” jest kolor indygo. Grafiki zachęcające do zakupów już pojawiły się na kilkudziesięciu tablicach outdoorowych, a także w kampanii on-line i w social mediach. Kampania, z jaką w tym roku wychodzi Jurajska ma się przede wszystkim wyróżniać na tle innych komunikatów.
Stawiamy na świeżość i artyzm. Pokazując w ciągu roku 15 kolorów prezentujemy także różne odcienie Galerii Jurajskiej. Jesteśmy dynamiczną, zmieniająca się galerią modową, ale także obiektem, w którym można spotykać się ze znajomymi, bawić się, spędzać ciekawie niedzielę czy uczestniczyć w unikalnych wydarzeniach. Zależało nam na tym, aby to podkreślić w tym roku, a tym samym zwrócić uwagę na to, co w nas unikalne
– podsumowuje Dziubin-Łuszczyk.
Za kreację odpowiada agencja madeinbrain studio z Krakowa.