Nowa linia kreatywna Galerii Jurajskiej zainspirowana PANTONE

2019-01-08 | 13:30

Jakie kolory będą modne w 2019 roku? Odpowiedź na to pytanie będzie można znaleźć w 15 kampaniach najnowszej linii kreatywnej Galerii Jurajskiej. Co roku Pantone Color Institute podpowiada projektantom oraz fashionistom na całym świecie, jakie kolory będą modne w danym roku i sezonie. To barwy, które będą pojawiać się na wybiegach, w make-up’ie, w naszych szafach, a nawet w naszych wnętrzach.

W 2019 roku Galeria Jurajska postanowiła również zabawić się w kolorystycznego trensettera. W 15 kreacjach swojej najnowszej linii kreatywnej największe centrum handlowe w Częstochowie podpowie klientom, jakie kolory w tym roku będą  modne.

Każda z kampanii promującej np. koncert, urodziny czy pokazy mody będzie nawiązywała do jednej barwy. Co więcej, w warstwie graficznej odsłony zainspirowane będą także słynnym wzornikiem kolorów - PANTONE. Do inspiracji nawiązywać będzie także hasło całej linii kreatywnej - „Colour Inspirations”.

W 2019 roku sięgamy po metaforę słynnego wzornika kolorów PANTONE i bawimy się barwami, które inspirują świat mody. Każda z kampanii w naszej nowej linii kreatywnej dedykowana będzie innej barwie. Będzie to jednocześnie podpowiedź dla naszych klientów, który kolor w danym sezonie warto mieć w swojej szafie 

– mówi Violetta Dziubin – Łuszczyk, marketing manager Galerii Jurajskiej.

Swoją najnowszą linią kreatywną centrum handlowe chce podkreślić także swój modowy charakter.

Jesteśmy galerią „fashion” i w tym roku bardzo wyraźnie to komunikujemy. Łączymy kolory ze wzornika z mocnymi i dynamicznymi zdjęciami rodem z najlepszych magazynów mody. Dzięki takiemu zestawieniu promujemy nie tylko nasze wydarzenia i akcje, ale także modowy klimat naszej galerii

– dodaje.

Ten klimat udzielać będzie się Jurajskiej przez cały 2019 rok.

Przekazy jakie zaplanowaliśmy na ten rok są świeże, ekscytujące i porywające. W kolejnych odsłonach nie chcemy tylko komunikować, ale także inspirować i działać na wyobraźnię naszych klientów. Fakt, że sięgamy po żywe kolory sprawi natomiast, że trudno będzie nas nie zauważyć na mieście

– mówi przedstawicielka galerii.

Ale zabawa PANTONE to nie jedyna ciekawostka nowej linii kreatywnej. Galeria Jurajska po raz pierwszy sięga także po monochromatyczny logotyp, rezygnując z pięciobarwnego znaku.

Logotyp w nowej linii jest uproszczony, a przez to elegancki i artystyczny. Rezygnując z koloru w nim jeszcze bardziej podkreślamy nasze inspiracje kolorystyczne, estetykę kampanii oraz przekaz energetyczny, jaki niesie nowa

– dodaje.

Nowy sezon już otwiera kampania pod hasłem „indyGO wyprzedaże”, której „bohaterem” jest kolor indygo. Grafiki zachęcające do zakupów już pojawiły się na kilkudziesięciu tablicach outdoorowych, a także w kampanii on-line i w social mediach. Kampania, z jaką w tym roku wychodzi Jurajska ma się przede wszystkim wyróżniać na tle innych komunikatów.

Stawiamy na świeżość i artyzm. Pokazując w ciągu roku 15 kolorów prezentujemy także różne odcienie Galerii Jurajskiej. Jesteśmy dynamiczną, zmieniająca się galerią modową, ale także obiektem, w którym można spotykać się ze znajomymi, bawić się, spędzać ciekawie niedzielę czy uczestniczyć w unikalnych wydarzeniach. Zależało nam na tym, aby to podkreślić w tym roku, a tym samym zwrócić uwagę na to, co w nas unikalne 

– podsumowuje Dziubin-Łuszczyk.

Za kreację odpowiada agencja madeinbrain studio z Krakowa.

Tagi: Galeria Jurajska Violetta Dziubin – Łuszczyk
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Nowa linia kreatywna Galerii Jurajskiej zainspirowana PANTONE

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.