Agnieszka Krajewska została Marketing Managerem firmy NEINVER w Polsce. Zastąpi Wincentego Zawadzkiego, który awansował na stanowisko Brand Managera Grupy NEINVER w Europie.
Agnieszka Krajewska odpowiadać będzie za pełen zakres działań z obszaru marketingu i komunikacji obiektów, wchodzących w skład polskiego portfolio NEINVER - zarówno sieci outletów FACTORY, parku handlowego Futura Kraków, jak również powstających centrów Silesia Outlet w Gliwicach i parku handlowego Futura Ursus w Warszawie. Do zadań nowej Marketing Manager należeć będzie strategiczne i operacyjne zarządzanie powierzonym jej obszarem wraz z sześcioosobowym zespołem, a także współpraca z inwestorami oraz partnerami biznesowymi firmy.
Agnieszka Krajewska jest związana z branżą marketingu od ośmiu lat. Pracę zawodową rozpoczęła w agencji reklamowej, gdzie odpowiadała za prowadzenie kampanii wizerunkowych, sprzedażowych i projektów badawczych dla firm polskich i międzynarodowych – centrów oraz sieci handlowych. Od prawie czterech lat pracuje w NEINVER. Jako Marketing Coordinator kierowała działaniami marketingowymi warszawskiego FACTORY Ursus, a w kolejnym etapie, odpowiadała za prowadzenie oraz koordynację projektów reklamowych i promocyjnych całej sieci outletów w Polsce.
Z wykształcenia jest antropologiem, absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego oraz stypendystką Süleyman Demirel Üniversitesi w Turcji. Prywatnie jest wytrawną koneserką kina, uczestniczką wielu festiwali filmowych w Polsce i na świecie.
Wincenty Zawadzki, jako Brand Manager Grupy NEINVER, odpowiadać będzie za strategię marketingową i pozycjonowanie wszystkich marek w portfolio firmy w Europie. Stanowisko to łączyć będzie z funkcją Managera Komunikacji i PR w Polsce.
Wincenty Zawadzki jest związany z branżą marketingu i public relations od kilkunastu lat, odpowiadając za tworzenie oraz realizację strategii wizerunkowych i promocyjnych dla marek polskich i światowych. Pracę zawodową rozpoczynał w krakowskich agencjach reklamowych, a kolejno w PTC oraz Ernst&Young. W branży nieruchomości i centrów handlowych pracuje od 2006 roku, zajmując stanowiska Menadżera i Dyrektora centrów handlowych (m.in. M1 Marki, M1 Poznań, M1 Łódz, CH Tulipan, a także Magnolia Park we Wrocławiu). W 2012 roku objął funkcję Managera ds. Komunikacji i PR oraz Rzecznika prasowego Metro Properties, a dwa lata później - Dyrektora działu marketingu i PR. Z NEINVER, jako Marketing Manager, jest związany od 2017 roku.
Wincenty Zawadzki jest absolwentem Psychologii Stosowanej oraz Kulturoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego.