Nowa odsłona portalu ShapeMeUP marki Dalia Lingerie

2020-01-31 | 10:31

Wartościowa filozofia marki, współpraca z zaufanymi influencerkami, skuteczne działania marketingowe oraz nieustanne odpowiadanie na potrzeby Klienta to składowe sukcesu Dalii. Jednym z istotnych dla marki kanałów komunikacji jest wydawany przez nią portal shapemeup.pl, który na zakończenie obchodów 25-lecia Dalii zyskał nowy wygląd.

Nie od dziś wiadomo, że nie kupujemy samego produktu, ale całą historię. Portal firmowy Dalii, obok social mediów i sklepu on-line, jest ważnym miejscem prezentacji oferty marki oraz budowania relacji z potencjalnymi klientami. Wartościowy content oparty o artykuły dotyczące doboru bielizny, historii marki oraz procesu produkcji, a także kobiece tematy w duchu body positive i autorskie wywiady, pozwalają nie tylko na postawienie Dalii w roli eksperta, ale także na zaangażowanie użytkowników i budowanie społeczności skupionej wokół wyznawanych przez markę idei.

Wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom, a także aby podkreślić wagę jubileuszu 25-lecia, Dalia Lingerie przygotowała nową odsłonę swojego portalu shapemeup.pl. Przejrzysty layout, elegancki font, bardziej intuicyjna nawigacja oraz szablon segregujący treści pod kątem najpopularniejszych artykułów ułatwiają poruszanie się po serwisie i pozwalają na zatrzymanie uwagi jego użytkowników na dłużej. Nowy portal zadebiutował publikacją wywiadu z Majką Jeżowską.

Dodatkowe korzyści
Portal marki Dalia to także świetne miejsce na realizację działań cross marketingowych i tym samym poszerzania zasięgów oraz tworzenia większej społeczności stałych klientów. Firmy odzieżowe oraz z branży beuty idealnie uzupełniają treści publikowane przez Dalię, stanowiąc dodatkową wartość dla sympatyków marki. Dotychczas Dalia zrealizowała w ten sposób współprace m.in. z markami Pretty One, Unisono, Elgon Cosmetics czy LaBizu. Dalia docenia także rolę influencer marketingu, regularnie publikując wywiady z właścicielkami popularnych kont na Instagramie oraz pisane przez nie felietony.

Tagi: Dalia E-commerce / Omnichanel
Oceń artykuł:

Źródło: Dalia

Nowa odsłona portalu ShapeMeUP marki Dalia Lingerie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.