Decathlon Magnolia Park właśnie otworzył się po rozbudowie o piętro. Oferta sklepu wzbogaciła się o nowe dyscypliny m.in. triathlon i żeglarstwo. Powiększył się także serwis sprzętu sportowego, a przymierzalnie zyskały na nowoczesności. Po zmianach sklep ma ponad 4000 mkw. powierzchni. Klienci znajdą tu artykuły do ok. 100 dyscyplin sportowych.
Decathlon właśnie rozbudował sklep na terenie Magnolia Park o piętro, dzięki czemu sklep powiększył się do ponad 4000 mkw. Dzięki nowej przestrzeni znacznie rozszerzyła się oferta produktowa i zostały wprowadzone kolejne udogodnienia dla klientów.
Decathlon to bardzo popularna i wiodąca marka w Polsce. Sklep w Magnolia Park codziennie odwiedzają nie tylko wrocławianie, ale mieszkańcy całego Dolnego Śląska. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasi klienci zyskali jeszcze większy wybór sprzętu sportowego wysokiej jakości w przystępnych cenach
– komentuje Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park.
W rozbudowanym sklepie są teraz dotychczas niedostępne sporty jak triathlon, wędkarstwo, żeglarstwo, snorkeling, kajakarstwo, łucznictwo i chód sportowy.
Dzięki powiększeniu obecnej oferty oraz zwiększeniu ilości nowych dyscyplin, lepiej odpowiemy na potrzeby lokalnego środowiska sportowego. Po remoncie pojawiły się także kasy samoobsługowe i nowoczesne przymierzalnie z technologią RFID, umożliwiającą skanowanie produktów, w celu uzyskania na ich temat pełnej informacji. Przy odpowiednio przygotowanych stanowiskach klienci będą mogli z łatwością zamówić produkt, którego aktualnie nie ma w ofercie sklepowej oraz założyć kartę Decathlon
- argumentuje Radosław Pruchnik, dyrektor sklepu Decathlon Magnolia Park.
To jeszcze nie koniec nowości. Klienci zyskali również boisko do testowania butów i asortymentu do piłki nożnej, minirampę do testowania deskorolek i hulajnóg oraz możliwość gry w tenisa stołowego. Oprócz produktów, które już można swobodnie testować, w Decathlon Magnolia Park funkcjonuje powiększony serwis, w którym ekipa specjalistów zajmuje się naprawą, konserwacją lub personalizacją sprzętu sportowego. Z kolei w nowym punkcie kredytowym można rozłożyć zakupy na raty.
Na klientów Decathlon Magnolia Park czeka teraz kompletna oferta sprzętu sportowego pod jednym dachem, możliwość swobodnego testowania produktów, szeroki zakres usług ułatwiających zakupy oraz zespół doradców. W powiększonym o piętro sklepie znajdują się artykuły do blisko 100 dyscyplin sportowych. Sklep w zupełnie nowej odsłonie można odwiedzać w godzinach 9.00 – 21.00 od poniedziałku do niedzieli (za wyjątkiem dni niehandlowych).
W ubiegłym roku bogata oferta handlowa Magnolia Park powiększyła się o ponad 30 lokali i stoisk. Wśród największych otwarć należy wymienić e-obuwie.pl jako drugi salon w Polsce w innowacyjnym koncepcie. Innym przykładem jest południowoafrykańska marka MPR Home, oferująca artykuły wyposażenia domu, która działalność w Europie zdecydowała się rozpocząć właśnie w Magnolia Park. Do najważniejszych zmian zaliczyć trzeba otwarcie sklepu Zara Home, dwukrotnie powiększone salony Oysho i Zara, oraz salony Douglas, C&A i Wojas w nowych odsłonach. Ofertę gastronomiczną rozszerzyły natomiast m.in. restauracje Surfer, Gluten Appetit i Salad Story.