Ze startem nowego sezonu modowego, salony Domu Mody Klif prezentują się w odświeżonym wydaniu. Salamander debiutuje z konceptem „World of Seven Senses”, a Coccinelle zaprasza do wnętrza wzorowanego na butikach mediolańskich. Nowy wystrój prezentują także salony Patrizia Pepe, Furla i Samuel Fashion Concept.
Nie tylko wiosna sprzyja metamorfozom, także jesienny przełom sezonów przynosi zmiany i odświeżenie wizerunków marek modowych obecnych w Domu Mody Klif. Zupełnie odmieniony koncept salonu Salamander został zaprojektowany z zachowaniem najnowszych trendów. Dzięki nowej koncepcji „World of Seven Senses”, klienci mogą dokonywać zakupów w atmosferze prywatności i komfortu. Jest to pierwszy salon Salamander w Polsce prezentujący wnętrze w takim wydaniu. Także Coccinelle postanowiło zaskoczyć klientów zmianą wizerunku. Nowoczesny, niezwykle elegancki design butiku, zainspirowany był mediolańskim salonem marki. Wnętrze, dosłownie i w przenośni, zabiera klientów do ekskluzywnego świata mody z najwyższej półki. Tej jesieni klienci Domu Mody Klif zrobią zakupy w odświeżonych wnętrzach również w salonach Patrizia Pepe, Furla i Samuel Fashion Concept.
- Szlachetna elegancja i wysmakowany minimalizm, pozwalający na wyeksponowanie produktu jako głównego bohatera butiku, to wspólny trend zauważalny dla wszystkich ostatnich zmian wystrojów w Domu Mody Klif. Całość daje niesamowity efekt, gdyż marki, przy zachowaniu indywidualnego charakteru, tworzą spójną całość. To idealnie wpisuje się w koncepcję Domu Mody Klif, jako miejsca o wyjątkowej atmosferze i kameralnym charakterze. – komentuje Agnieszka Sawicka, Associate Director z firmy AEW Europe, reprezentującej właściciela marki Domu Mody Klif.