Galeria Katowicka, która ubiegły rok zamknęła sukcesami na wielu polach, m.in. wzrostem odwiedzalności i obrotów, także w 2019 nie zwalnia tempa. W ciągu kilku ostatnich miesięcy w obiekcie pojawiły się nowe salony, restauracje i stoiska. Wzmocniły one poszczególne kategorie branżowe, dając klientom jeszcze więcej powodów do zadowolenia z wizyty w katowickim centrum handlowym. Poza nowymi markami, kilku najemców zmieniło lokalizację zwiększając powierzchnie i unowocześniając punkty sprzedaży.
Wśród lokali inaugurujących swoją obecność w Galerii Katowickiej, znaleźli się najemcy z branży kosmetycznej, restauracyjnej, poszerzyła się również oferta modowa i biżuteryjna. W gronie nowych marek pojawiła się, nieobecna dotąd w mieście, Kawiarnia Nakielny, która tym samym inauguruje rozwój sieci na Śląsku. Trzy salony: Calzedonia, Apart i Świat Książki zostały poddane remodelingowi i zaprosiły już klientów do nowych, odświeżonych wnętrz. Po zmianach otwarty został także, większy o dodatkowe 158 m kw., salon Deichmann, który w powiększonej części uruchomił nowy koncept MyShoes.
Od kilku tygodni propozycja gastronomiczna Galerii Katowickiej wzbogaciła się o trzy nowe marki, konsekwentnie budując pozycję destynacji nie tylko zakupowej. Są to m.in. wspomniana już Kawiarnia Nakielny, jak również restauracja Papa Diego, oferująca specjały kuchni meksykańskiej. To pierwszy lokal Papa Diego, w którym można usiąść przy stolikach wewnątrz restauracji i na dłużej zanurzyć się w kolorowym świecie tacos. Serię ostatnich kulinarnych otwarć w Galerii Katowickiej zamyka bistro-resto moodro city, które od 17 marca serwuje tu lokalną kuchnię w nowoczesnym wydaniu.
Dzięki nowym najemcom, takim jak Kawiarnia Nakielny, Papa Diego czy moodro city, realizujemy nasze plany, związane z powiększaniem oferty gastronomicznej Galerii. Proponujemy klientom dodatkowe, wyjątkowe miejsca, w których mogą smacznie zjeść i spędzić wolny czas nie tylko w przerwie pomiędzy zakupami, ale również w oczekiwaniu na kolejny etap podróży. Konsekwentne budowanie silnej oferty gastronomicznej Galerii Katowickiej to odpowiedź na potrzeby klientów odwiedzających Centrum w czasie przerwy na lunch czy wykorzystujących to miejsce na nieformalne spotkania biznesowe
- podkreśla Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.
W ostatnim okresie w gronie najemców Galerii pojawił się także Salon Verona, w którym znaleźć można ponadczasowe kolekcje biżuterii inspirowane włoskim wzornictwem. Z kolei propozycja następnego najemcy, salonu Big Star, doskonale wpisuje się w charakter i pozycjonowanie Galerii Katowickiej jako kreatora miejskiego stylu. Kolejną nowością modowej oferty Galerii jest salon z bielizną damską Nipplex Lingerie świadczący również usługi brafittingu. Serię nowych otwarć uzupełnia, znajdująca się na poziomie 0, wyspa marki Pierre Rene Professional z ofertą kosmetyczną dostosowaną do wymagań współczesnej kobiety.
Nasza nowa oferta objęła szerokie spektrum marek. To świetny początek roku, pokazujący, że - aby przyciągać klientów - należy odpowiednio diagnozować ich potrzeby i zaskakiwać nowymi propozycjami, skłaniającymi do dłuższego pozostania w naszym obiekcie. To również efekt świadomej polityki leasingowej. Będziemy konsekwentnie realizować wyznaczone cele, jeszcze bardziej rozwijając ofertę i dostosowując ją do oczekiwań rynku i panujących trendów
- dodaje Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.