Wraz z nadejściem lata w Blue City pojawiło się kilka nowych, interesujących miejsc. Coś dla siebie znajdą miłośnicy dobrego wina, fani zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej, a także wszystkie panie, które chcą się modnie ubrać.
Wśród nowych najemców Centrum są duże marki odzieżowe, które dopełniają jego ofertę, jak również kilka ciekawych niezależnych brandów. Zdecydowanie warto poznać wszystkie z nich!
Każdy, kto pragnie prowadzić zdrowy, zgodny z naturą styl życia, powinien odwiedzić nowy salon Zielarnia na poziomie -1. Znaleźć tu można wszystko, co potrzebne do funkcjonowania w zgodzie z naturą.
W bogatej ofercie sklepu dostępne są zioła, suplementy diety, kosmetyki, wyroby medyczne oraz różnego rodzaju akcesoria (maty do ćwiczeń i medytacji, poduszki, wałki). Oprócz zakupów jest jeszcze jeden powód, dla którego warto tu przyjść – klienci mogą skorzystać z porad dietetycznych w zakresie diet i suplementacji.
Również na poziomie -1 znajduje się salon Białe czy Czerwone?, czyli miejsce zrodzone z pasji. Prowadzony przez trójkę przyjaciół sklep z winami i innymi alkoholami łączy wysoką jakość z przystępnymi cenami.
Zdaniem założycieli salonu wino to coś więcej niż trunek – to styl życia, pretekst do rozmowy i poznawania kultur oraz zwyczajów z całego świata. Większość asortymentu pochodzi z winnic, które właściciele mieli okazję sami odwiedzić i na własne oczy zobaczyć proces powstawania alkoholi.
Kolejnym wartym uwagi miejscem jest salon Nina Basco na poziomie +1. Dostępne tam obuwie jest oryginalne, kobiece, a zarazem niezwykle wygodne i stanowi idealne odzwierciedlenie najbardziej efektownych europejskich trendów. Marka obecna jest na rynku już od 15 lat i niezmiennie cieszy się zaufaniem nawet najbardziej wymagających klientek, które doceniają nowoczesny design. Nina Basco to jednak nie tylko buty – na miejscu znaleźć można także oryginalną odzież marki YOSHE.
Na tym samym poziomie niedawno otwarty został salon Calzedonia. Marka ta działa od 1986 roku, niezmiennie wyznaczając trendy w dziedzinie pończosznictwa i kostiumów kąpielowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
Asortyment Calzedonii to połączenie wysokiej jakości, dobrego stylu i przystępnych cen. Dzięki temu każdy klient jest w stanie stworzyć oryginalny styl, w którym akcesoria grają główną rolę. Sklep w Blue City jest jednym z około 2000 na całym świecie. W chwili obecnej marka działa w 40 krajach i posiada ugruntowaną pozycję w zmieniającym się bardzo szybko przemyśle odzieżowym.
Kolejną znaną sieciową firmą, która wkroczyła do Blue City jest Solar - polska modowa marka premium, istniejąca od 1989 roku. Co roku produkuje 1,3 mln sztuk doskonale skrojonej odzieży, zaprojektowanej zgodnie z najnowszymi trendami i uszytej z najwyższej jakości materiałów.
Wszystkie projekty marki powstają w głównej siedzibie zlokalizowanej w Poznaniu. Obecnie na terenie całej Polski działa 75 sklepów firmowych, 19 placówek franczyzowych i 88 sklepów partnerskich. Oprócz tego Solar współpracuje z 38 partnerami zagranicznymi. Marka posiada placówki franczyzowe także za granicą – w Niemczech, Luksemburgu i w Wielkiej Brytanii.
Również w obszarze usług w Blue City pojawiła się nowość – kiosk mBanku. Bank ten od wielu lat ceniony jest przez klientów jako marka będąca symbolem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. W tej chwili najprężniej rozwijającą się gałęzią jego działalności są usługi mobilne i online. Klienci, którzy preferują załatwiać sprawy finansowe stacjonarnie mogą od niedawna korzystać z mKiosku zlokalizowanego na poziomie +1 w Blue City. Na miejscu można wyrobić kartę kredytową, złożyć wniosek o kredyt, założyć rachunek osobisty lub konto firmowe. A to tylko część bogatej oferty!
Warto też wspomnieć o znaczącej zmianie, która dotyczy salonu funkcjonującego w Blue City już od dłuższego czasu. Mowa tu o sklepie CCC, który właśnie otworzył się w nowej lokalizacji.
Modne buty dla kobiet, mężczyzn i dzieci w każdej grupie wiekowej można znaleźć teraz na poziomie 0 tuż przy salonie Kiabi. Przypomnijmy, że CCC to obuwie i torebki ponad 20 brandów. W ofercie znaleźć można buty skórzane marki Lasocki, szeroką kolekcję modeli sportowych Sprandi, a także uwielbiany przez najmłodszych asortyment z wizerunkami dziecięcych idoli: Barbie, Hello Kitty i Cars.