10 lipca do grona najemców Złotych Tarasów dołączyło Mango, 17 lipca marka bieliźniana sloggi®, natomiast 23 lipca otworzył się pierwszy w Polsce multibrandowy concept store Sport Style Story. Po zakończeniu prac modernizacyjnych klienci mogą również zrobić zakupy w odnowionym salonie hiszpańskiej marki Desigual.
sloggi® to marka powstała w 1979 roku, należąca do Triumph International, ale z własną, indywidualną strategią rozwoju. sloggi® tworzy najwyższej jakości, komfortową bieliznę na co dzień dla kobiet i mężczyzn. Brand wyróżniają laserowo cięte krawędzie, płaskie szwy, elastyczne tkaniny, i nowoczesny design. Projektanci marki stawiają od lat na komfort i swobodę ruchów, stąd też wiele ich modeli nadaje się nie tylko do codziennego użytkowania, ale i lekkiego treningu.
Jesteśmy szczególnie dumni z faktu, że w tych trudnych czasach udało się nam z sukcesem otworzyć drugi salon własny sloggi® w Polsce. Po pierwszym weekendzie możemy powiedzieć, że jest lepiej, niż zakładaliśmy i że była to dobra decyzja. Lokalizacja w samym sercu Warszawy jest odpowiedzią na pojawiające się głosy konsumentów, którym brakowało szerokiego wyboru produktów sloggi® na wyciągnięcie ręki. Złote Tarasy są idealnym miejscem, aby po pracy, czy też podczas załatwiania codziennych spraw, zajrzeć i zaopatrzyć się we wszystkie potrzebne rzeczy
– dodaje Anna Pazderska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu sloggi® PL Hub.
Desigual jest hiszpańską marką odzieżową. Główna siedziba firmy mieści się w Barcelonie. Brand został założony przez szwajcarskiego businessmana Thomasa Meyera w 1984 roku na Ibizie. Twórca marki zainspirował się swoim marzeniem, by „ubierać ludzi w inny sposób”. Firma tworzy kolekcje głównie dla kobiet, ale także dla mężczyzn oraz dzieci i wyróżnia się indywidualnością, pozytywną energią i dbałością o detale.
Mango to znana hiszpańska firma odzieżowa, założona w 1984 roku w Barcelonie przez Isaka Andica. Początkowo jej oferta była tworzona z myślą o kobietach, obecnie Mango dysponuje szerokim asortymentem ubrań dla mężczyzn i dla najmłodszych. Brand współpracuje z takimi gwiazdami jak Cara Delavigne, Kate Moss czy Penelope Cruz.
Sklep Sport Style Story należy do koncernu OTCF: właściciela marek 4F, 4FPro i Outhorn oraz wyłącznego autoryzowanego dystrybutora w Polsce. Ofertę Sport Style Story tworzą starannie wyselekcjonowane produkty marek Under Armour, 4F i 4FPro oraz Adidas, Reebok, Asics, Everlast, Blackroll, Bosu, Garmin i TRX.