Galeria Focus Park konsekwentnie przedłuża umowy najmu oraz wzbogaca ofertę centrum w segmencie modowym. Jesienią do grona najemców Focusa dołączyli: Yes, Vistula oraz Rogoza. W ofercie pojawia się również nowy salon wystroju wnętrz.
Na kolejne lata zostały podpisane umowy przedłużające współpracę z 7 najemcami (Orange, Wólczanka, perfumeria Douglas, Multikino, Apart, Ochnik, Vision Express) na łączna powierzchnię najmu przekraczającą 3 000 mkw.
– Kontynuacja współpracy z obecnymi najemcami jest naszym wspólnym sukcesem, potwierdzającym owocną i długofalową współpracę w projekcie Focus Rybnik. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przedłużenia umów z tymi najemcami. Marki te są bowiem bardzo lubiane i popularne wśród klientów Focus Parku, jak również osiągają dobre wyniki finansowe. W szczególności przedłużenie kontraktu z kompleksem kinowym Multikino świadczy o dużym potencjale konsumenckim – mówi Sylwia Surman, zastępca dyrektora handlowego Apsys Polska.
Pod koniec września swój sklep otworzyła marka Rogoza, specjalizująca się w produkcji oraz sprzedaży kurtek i płaszczy damskich i męskich, a także garniturów, marynarek i spodni. Sklep o powierzchni 279 mkw. znajduje się na pierwszym piętrze galerii Focus Park.
W październiku do grona najemców centrum dołączył salon marki Yes, która jest liderem branży jubilerskiej. Butik o powierzchni ok. 50 mkw. znajduje się na parterze.
Galeria Focus Park podpisała również umowę najmu z marką Vistula, która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Salon o powierzchni 120 mkw. zlokalizowany będzie na parterze, a jego otwarcie zaplanowane jest na 4 listopada.
Nowością będzie również umiejscowiony na drugim piętrze galerii salon Krzyżak Dom i Wnętrze o powierzchni 70 mkw., oferujący artykuły dekoracyjne, wyposażenie i elementy wystroju wnętrz. Otwarcie salonu zaplanowano na połowę listopada.
Z kolei w drugiej połowie listopada na dużo większej powierzchni zlokalizowanej na pierwszym piętrze zostanie otwarty sklep marki Ochnik, oferujący szeroką gamę galanterii i odzieży skórzanej. W kolekcji dodatkowo oferowana będzie odzież damska i męska.
– Cieszymy się z wprowadzenia nowych marek, które podniosą atrakcyjność Focus Parku w oczach klientów
– mówi Sonia Kostecka, dyrektor centrum handlowego Focus Park.