Multibrandowy salon z francuską modą damską, Książnica Polska oraz pierwszy salon NeoNail w formacie sklepowym dołączają tej jesieni do grona najemców Galerii Malta. To już kolejny pakiet umów zawartych w ostatnich tygodniach przez poznańskie centrum, zarządzane przez NEINVER.
- Stawiamy na różnorodną, kompleksową ofertę i w tym kierunku rozbudowujemy portfolio Galerii Malta. Nasi klienci zwracają uwagę na jego optymalną wielkość i kompleksowy zestaw marek, dostępnych w intuicyjnie zaplanowanych pasażach
– podkreśla Ewa Spychalska, dyrektor centrum.
Poznańską galerię chętnie odwiedzają rodziny z dziećmi, ale i grupy przyjaciół czy preferujących zakupy w pojedynkę, z różną zasobnością portfela. Dlatego szukają zarówno znanych sieciówek z tzw. średniej półki, jak i mody z segmentu premium
Moda francuska znanych marek w pigułce
Galeria Malta jest miejscem przyjaznym dla klientów i wynajmujących, dobrym na spokojne zakupy,z pięknym widokiem na Jezioro Maltańskie – podkreśla Przemysław Gałkiewicz z multibrandowego salonu „Annemone”, który nazywa kwintesencją mody damskiej w pigułce.
- „Annemone” zajmie niespełna 100 m², na parterze centrum. Wystrój wnętrz salonu w Galerii Malta cechować będzie prostota, funkcjonalność i elegancja. A dostępne stroje mają spełnić oczekiwania klientek, poszukujących wyjątkowych i eleganckich stylizacji. Ubrania marki Morgan to kobiecość i powab, Naf Naf jest esencją paryskiej ulicy, Sinequanone zapewnia dyskretną elegancję, natomiast Lauren Vidal to francuski styl z dodatkiem włoskiego szaleństwa
– opisuje barwnie Przemysław Gałkiewicz.
Manicure, edukacja i multimedia
NeoNail w Galerii Malta będzie pierwszym w Polsce salonem w formacie sklepowym w centrum handlowym – multimedialnym, innowacyjnym i odważnym. Dla klientek dostępne będą najwyższej jakości produkty, niezbędne do pielęgnacji dłoni: 240 kolorów lakierów hybrydowych, produkty do stylizacji, urządzenia i akcesoria.
W salonie, oprócz produktów, pojawi się wyjątkowa przestrzeń „Self made” - stanowisko do testowania, ale i samodzielnego wykonania manicure. W ręce klientek oddane zostaną też urządzenia multimedialne, do czerpania inspiracji i wiedzy o produktach.
Salon w Galerii Malta zajmie 50 m² na parterze centrum.
Dobra literatura i duży dział dziecięcy
Książnica Polska przygotowała różnorodną ofertę – od 50 tysięcy tytułów niemal wszystkich gatunków i formatów dla dorosłych i dzieci (beletrystyka, literatura faktu, poradniki, atlasy, przewodniki, pomoce naukowe i językowe, etc. ), po artykuły papiernicze, biurowe i szkolne, z rozbudowanym działem dla najmłodszych. Planuje też częste spotkania autorskie i warsztaty.
Galeria Malta jest miejscem przyjaznym rodzinom z dziećmi, usytuowaną w przepięknej lokalizacji nad Jeziorem Maltańskim i bardzo dobrze odbieraną przez klientów – argumentuje rozpoczęcie współpracy z Galerią Malta Paulina Orkwiszewska z Książnicy Polskiej. Na co dzień organizuje również dużo wydarzeń kulturalnych, w tym czytelniczych, w których zamierzamy czynnie uczestniczyć – dodaje.
Książnica Polska w Galerii Malta zajmie 260 m², na pierwszym piętrze. Będzie 40 placówką tej sieci księgarskiej, drugą w Poznaniu.
Galeria Malta konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców we wszystkich obszarach. W ostatnim czasie swoje salony otworzyły: Lee Cooper - z odzieżą jeansową, Sizeer - multibrandowy sklep z obuwiem sportowym, a także Poznańska Szkoła Akrobatyki. Klientów zaprasza nowo otwarty Escape Room. Ofertę gastronomiczną uzupełni też wkrótce brytyjska restauracja z daniami kuchni orientalnej – Chopstix.
Centrum zarządza firma NEINVER, prowadząca w Polsce również największą sieć outletów FACTORY.
Marki w Galerii Malta
W portfolio Galerii Malta znajdują się salony niemal wszystkich branż: z ubraniami (m.in. H&M, Reserved, TK Maxx, KappAhl, Diverse, Cropp, House, New Yorker, czy Bytom) obuwiem (m.in. Gino Rossi, Kazar, Ecco), kosmetykami (m.in. Douglas, Sephora), biżuterią i akcesoriami (Apart, Yes, Swarovski, Jubitom, Briju, Pandora) czy artykułami wyposażenia wnętrz (Home&You, à Tab, Duka, Sleep Planet, Home&Cook czy H&M Home) z segmentu mid mass - market.
Silną reprezentację Galerii Malta stanowią również marki premium, jak Guess, Tommy Hilfiger, Lacoste, Marc O’Polo, Barbour czy Henri Lloyd. Ofertę dopełniają liczne punkty usługowe, strefa restauracyjna z atrakcyjnym widokiem na Jezioro Maltańskie oraz market spożywczy „Piotr i Paweł”. Galeria Malta to także solidna oferta sportowo-rozrywkowa: klub Jatomi Fitness czy największy w Poznaniu klub Malta Squash oraz dziesięciosalowe Multikino z jedynymi w Poznaniu salami VIP.