Nowy format sklepów INTERSPORT 2.0

2019-03-18 | 11:30

14 marca br. sieć INTERSPORT Polska uruchomiła nową odsłonę sklepu w Galerii Krakowskiej i zaprosiła klientów do nowego świata INTERSPORT 2.0. To pierwszy w Polsce salon zbudowany w oparciu o technologię przyszłości według nowej koncepcji Grupy INTERSPORT.

Sieć INTERSPORT stanęła przed dużym wyzwaniem, jak odnaleźć się jako sprzedawca detaliczny w zdigitalizowanym środowisku. Odpowiedzią na to jest koncepcja sklepów INTERSPORT 2.0, która ma wprowadzać klienta do nowego świata i budować markę jutra z którą klienci będą chcieli spędzać czas.

14 marca br. miała miejsce oficjalna odsłona sklepu INTERSPORT 2.0 w Galerii Krakowskiej - najbardziej prestiżowego centrum handlowego w  Polsce - z udziałem znamienitego grona przedstawicieli największych marek sportowych na świecie.

Galeria Krakowska to największy obiekt handlowy w centrum Krakowa. Bardzo się cieszę, że pierwszy salon INTERSPORTw koncepcie 2.0 w Polsce został otwarty właśnie tutaj. Przebudowa sklepu i wprowadzenie do niego nowych technologii wpisuje się w strategię działań i rozwoju naszej Galerii. Jestem pewien, że klienci docenią zmiany i będą odwiedzać salon równie chętnie, jak dotychczas

– mówi Jarosław Szymczak, dyrektor Galerii Krakowskiej.

Projekt zmierzający do uruchomienia pierwszego w Polsce sklepu INTERSPORT 2.0 został zrealizowany w bardzo krótkim czasie, ściśle współpracując z Zespołem INTERSPORT International Corp. oraz NIKE EUROPE. „Galeria Krakowska raises the bar in Polish sporting goods retailing and is a bold statement for the new positioning of INTERSPORT Polska in the market firmly anchored in services and performance, fully aligned with our Group Strategy"

– komentują przedstawiciele  IIC-INTERSPORT International Corp. GmbH.

Uruchamiając sklep INTERSPORT 2.0 projektujemy INTERSPORT jutra! Chcemy INSPIROWAĆ KLIENTA - poprzez spersonalizowane oferty i produkty, FASCYNOWAĆ - poprzez futurystyczne stacje testowe, interaktywne wyświetlacze dotykowe, ANGAŻOWAĆ - poprzez omnichannel marketing. INTERSPORT 2.0 - to nowoczesny sklep z niepowtarzalnym klimatem i oświetleniem, podzielony na strefy WOMEN, MEN i YOUNG ATHLETS w przyjaznej dla Klienta nawigacji!

– mówi Piotr Mierzwa Dyrektor ds. Rozwoju INTERSPORT Polska S.A. i jednocześnie koordynator projektu INTERSPORT 2.0.

W ciągu ostatnich pięciu lat konsumenci zmienili się bardziej niż w poprzednich 25 latach. Są bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej.

Klienci stawiają przed nami bardzo wysokie oczekiwania. Transakcje muszą być natychmiastowe. Usługi i porady muszą być intuicyjne i spersonalizowane. Czas jest towarem - szybciej jest lepiej i wszystko musi być wygodne z punktu widzenia konsumenta

- dodaje p. Artur Mikołajko Prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.

To jednak nie koniec wspólnych projektów z IIC-INTERSPORT International Corp. W drugim kwartale 2019 roku planowane jest  wprowadzenie sieci INTERSPORT Polska S.A na platformę cyfrową GRUPY INTERSPORT.

KONCEPCJA INTERSPORT 2.0

IIC INTERSPORT International wprowadził w 2017 r. nową globalną strategię tj. koncepcję sklepu detalicznego INTERSPORT 2.0, która ma być bardziej skoncentrowana na konsumentach i prowadzić model biznesowy Omni-Channel Retailing.  Oprócz inteligentnego procesu wertykalizacji w Grupie INTERSPORT, który obejmuje zarządzanie kategoriami, digitalizację wszystkich punktów sprzedaży detalicznej i punktów kontaktowych (Data Exchange), która ma na celu wzmocnienie strategicznych relacji z globalnymi markami sportowymi i wzmocnić marki własne INTERSPORT.
 
Pierwsze sklepy pilotażowe wg koncepcji sklepu INTERSPORT 2.0 zostały otwarte w sierpniu 2017 r. Pod koniec 2017 r. wdrożono ponad 30 sklepów w 10 krajach. Na świecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy koncepcja INTERSPORT 2.0 została już wdrożona w ponad 100 sklepach w 25 krajach. Teraz przyszła pora na INTERSPORT Polska, który w 2019 roku planuje uruchomienie dwóch takich sklepów w nowej odsłonie.

Tagi: Artur Mikołajko Intersport Jarosław Szymczak Piotr Mierzwa
Oceń artykuł:

Źródło: Intersport

Zobacz także

Nowy format sklepów INTERSPORT 2.0

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.