Nowy koncept aranżacyjny Deichmann w M1 Marki

2019-04-08 | 10:00

Sieć Deichmann nie zwalnia tempa. Nadszedł czas na nową koncepcję w aranżacji sklepu. W M1 w Marki został otwarty Deichmann w innowacyjnej odsłonie. Nowa formuła sklepu wzbogacona jest o szeroki asortyment sportowy renomowanych marek miedzy innymi takich jak: Adidas, Nike, Puma czy Fila.

Wciąż rosnący potencjał naszej firmy pozwala maksymalizować korzyści z dostępnych powierzchni. Nasz sklep w Centrum Handlowym M1 w Markach jest naszym największym lokalem. Ogólna powierzchnia sklepu wynosi 1156 m2

- mówi Wojciech Normand, Wiceprezes Spółki. 

Nowoczesna aranżacja w stylu industrialnym doskonale trafia w gusta fanów sportu. Komfortowe siedzenia oraz modernistyczny styl są odpowiedzią na potrzeby nowoczesnych i świadomych klientów. 

Doskonale wykorzystaliśmy dostępne możliwości aranżacyjne. Zastosowaliśmy nowoczesne oświetlenie oraz regały, dzięki czemu ekspozycja towaru jest przystępna i intuicyjna. Prezentacja asortymentu w układzie pionowym nie tylko na ścianach ale także na wolnostojących regałach pozwalają maksymalnie zagospodarować obecną powierzchnię sklepu. To nowa jakość sprzedaży nie tylko dla fanów aktywnego spędzania czasu

- kontynuuje Wojciech Normand. 

Nowoczesny i sportowy styl projektu wzmacniają umieszczone na ścianach monitory prezentujące spójne z koncepcją treści. Jednym z podstawowych założeń konstrukcyjnych idei jest optyczne wydzielenie strefy sportowej. Zabieg ten łączy styl profesjonalnego sklepu sportowego z klasyczną formułą sklepu Deichmann. Dzięki znakomitej współpracy z takimi gigantami jak Adidas, Nike, Fila, Puma czy Reebok udało się osiągnąć zamierzony cel. 

Zmodernizowany sklep w M1 w Markach to okazja nie tylko dla fanów sportu. Nowy koncept to także odświeżona strefa dziecięca zlokalizowana w tylnej części sklepu. Interaktywny monitor oraz komfortowe siedzenia stanowią przyjazne otoczenie dla satysfakcjonujących zakupów obuwia dla najmłodszych klientów sieci.

Historia marki Deichmann w Polsce to pasmo dynamicznego rozwoju sieci sklepów, jak i przemian w samym przedsiębiorstwie, które od początku swej działalności dzielnie stawia czoła obuwniczej konkurencji. Deichmann to wiodąca marka zarówno na niemieckim, jak i europejskim rynku obuwniczym. Oferuje szeroki asortyment butów dla całej rodziny w przystępnych cenach, w tym zarówno marki własne, jak i markowe obuwie Adidas, Nike. Tylko w Polsce sieć prowadzi sprzedaż w 250 sklepach stacjonarnych.

Tagi: Deichmann M1 Marki Wojciech Normand
Oceń artykuł:

Źródło: Deichmann

Nowy koncept aranżacyjny Deichmann w M1 Marki

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.