Nowy salon marki Mohito został otwarty w miniony weekend w centrum outlet Factory Wrocław. Ubrania dla kobiet, obuwie i galanteria skórzane będą dostępne w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70%. To kolejny salon wyprzedażowy Grupy LPP otwarty we wrocławskim centrum. W listopadzie klientów przyjął już outlet Reserved.
- W całym kraju nowe salony outletowe Grupy LPP w centrach Factory zajmą ponad 5,5 tysiąca m kw. powierzchni handlowej. Do końca tego roku we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu i Krakowie miłośnicy „smart shoppingu” zrobią zakupy w sklepach: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay – mówi Marta Kocik, regional marketing manager, Neinver.
Salon w Factory Wrocław zajmie prawie 220 m kw. powierzchni handlowej, a oferowana w nim odzież będzie tańsza zawsze od 30% do 70%. Dla pierwszych klientów przygotowane zostały specjalne rabaty.
Mohito to marka stylowy ubrań dla kobiet, obuwia, galanterii skórzanej i akcesoriów. Ostatnią kolekcję ubrań i akcesoriów Mohito zaprojektowała światowej sławy polska modelka Anja Rubik.
Tagi: