Z początkiem lutego w Starym Browarze w Poznaniu otwarto salon z markowym obuwiem sportowym Distance. Sklep przyciągnie do Browaru klientów zainteresowanych najnowszymi modelami sneakersów i ekskluzywnymi premierami produktów. Z okazji otwarcia, Distance wprowadzi do sprzedaży m.in. limitowane edycje kultowych butów Air Jordan. To dopiero początek zmian w Starym Browarze. Wkrótce otwarcia sklepów pięciu nowych marek.
Distance to najszybciej rozwijająca się sieć salonów z markowym obuwiem sportowym w Polsce. Na rynku działa już ponad 15 lat. W kolekcjach Distance znaleźć można oryginalne oraz limitowane wydania od światowych marek: Nike, New Balance, adidas, Reebok, Puma, Vans, Timberland, The North Face i Jordan Brand. Michał Machowicz, brand manager Distance, opowiada o unikalnej ofercie sklepu w Starym Browarze.
Kupowanie butów sportowych to obecnie niekoniecznie spełnianie praktycznej potrzeby, raczej realizacja kolekcjonerskiej pasji. Czy marka Distance zorientowana jest na takich właśnie „seryjnych” klientów?
Zdecydowanie tak. Selekcja modeli, jakie dostępne są w naszej ofercie tworzona jest pod kątem konsumentów, którzy dzięki pasji są świadomi swoich wyborów. Doskonale znają historię modeli, inspiracje, jakie stoją za każdym projektem lub systemy i innowacje technologiczne spotykane w oferowanych w Distance sneakersach. Nasza oferta butów sportowych skierowana jest jednak do dużo szerszej grupy docelowej. W Distance znaleźć można lifestylowe ikony obuwia sportowego w klasycznych wydaniach, które są uzupełnieniem codziennego ubioru. Większość naszych klientów to osoby w wieku 13-35 lat, jednak coraz częściej na sneakersy decydują się starsi konsumenci, szybko przekonują się o korzyściach, jakie oferują sportowe buty
- mówi Michał Machowicz.
Czym Distance przyciągnie do sklepu stacjonarnego w Starym Browarze fanów zakupów online?
W salonach Distance nasi doradcy pomogą wybrać odpowiedni model, zasugerują najlepsze dla danego klienta rozwiązanie. Doradzą jak dbać o buty, aby służyły jak najdłużej. Możliwość konsultacji w internecie z profesjonalistami w swoim fachu jest w pewien sposób ograniczona. Sklep w Starym Browarze zaprojektowany jest w oparciu o nowy koncept, który przygotowaliśmy z myślą o klientach ceniących ekskluzywność. Zaprezentujemy duży wybór niełatwo dostępnych na polskim rynku modeli
- wyjaśnia Michał Machowicz
Lata doświadczenia w branży i strategia rozwoju firmy, pozwoliła nam uzyskać dostęp do limitowanych wydań lub modeli oferowanych w bardzo wąskiej dystrybucji. Regularne premiery tych unikalnych butów na pewno przyciągną do Starego Browaru kolekcjonerów sneakersów. Pierwsza taka okazja już 16 lutego - planujemy udostępnić klientom Browaru trzy limitowane produkty, m.in. Air Jordan 1 w kolorystyce Rookie of the Year oraz Hyper Crimson
- dodaje.
Distance zajmie lokal w skrzydle Pasaż +1 o powierzchni ponad 138 m2. Otwarcie Distance rozpoczyna serię otwarć nowych sklepów, jakie w najbliższym czasie ogłosi Stary Browar. W poznańskim Centrum swoje salony przygotowuje aż pięć nowych marek, a dwójka najemców zajmie wkrótce większe lokale.