Klif Gdynia Centrum Handlowe i Smyk mając na uwadze spójny koncept tenant mixu uzgodniły zmianę lokalizacji sklepu. Nowy Smyk o powierzchni 518 m kw. przeniesiony został na parter, a wnętrze sklepu zyskało nowy wygląd.
Od 4 września najmłodsi klienci Klifu Gdynia mogą korzystać z nowego salonu Smyk. Sklep nie tylko jest zlokalizowany w nowym miejscu, ale oferuje też zupełnie nową aranżację przestrzeni. Bardziej przestronne alejki i czytelny podział asortymentu zwiększają komfort zakupów. Na blisko 520 m kw. kupujący znajdą pełną ofertę Smyka: odzież, zabawki oraz akcesoria dla niemowląt i dzieci.
- Gdyński Klif to przede wszystkim synonim doskonałego wyboru marek modowych. Staramy się zapewniać naszym wymagającym klientom komplementarną ofertę w różnych segmentach handlowych. Smyk jest dominującą marką dziecięcą, oferującą szeroki wybór i różnorodny asortyment zabawek i ubrań Cool Club. Obecny od 35 lat na rynku stanowi idealne uzupełnienie portfolio marek kierowanych do odwiedzających nas rodziców z dziećmi – komentuje Agnieszka Sawicka, associate director z firmy AEW Europe, reprezentującej właściciela marki Klif.
Tagi: