Obroty Galerii Jurajskiej znów rosną

2019-07-30 | 09:30

Galeria Jurajska notuje rosnące obroty. Wpływ ma na to zarówno rekordowa liczba klientów, jaka odwiedza obiekt, jak również atrakcyjna oferta, oparta przede wszystkim na znanych markach modowych i rozrywce. 

Obroty Galerii Jurajskiej znów idą w górę! Tylko w pierwszym półroczu tego roku, w porównana do podobnego okresu przed rokiem, centrum handlowe zanotowało średnio ponad 7% ich wzrost. Najlepszy pod tym względem okazał się czerwiec, który przyniósł aż 10% wzrost obrotów w porównaniu do czerwca 2018 r.

Od początku 2019 roku w Jurajskiej nieprzerwanie notujemy dynamiczny wzrost obrotów i to we wszystkich 6 miesiącach pierwszej połowy roku. Co więcej, tak dobry wynik osiągamy w każdym segmencie naszej oferty. W praktyce oznacza to, że nasi klienci robią u nas coraz większe zakupy, zostawiając przy tym także coraz większe kwoty w sklepach, restauracjach i kawiarniach czy w puntach usługowych. Taki wyniki napawa optymizmem, tym bardziej, że dopiero przed nami najgorętsze handlowo miesiące  oraz 10. urodziny galerii 

- mówi Anna Borecka - Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Jak podkreśla Borecka - Suda, wpływ na rosnące obroty ma w dużej mierze znaczący przyrost klientów. 2018 rok centrum zakończyło z kolejnym rekordem footfall i to pomimo wprowadzenia niedziel niehandlowych.  Od stycznia do grudnia ub. roku obiekt odwiedziło blisko 7,2 mln osób. Także I połowa tego roku przyniosła wzrost.

W okresie od stycznia do czerwca, rok do roku, liczba robiących zakupy zwiększyła się tu o 3% W efekcie w 6 miesięcy centrum odwiedziło 3,4 mln osób. 

Do galerii ściąga coraz więcej klientów. Z jednej strony mamy bardzo duże grono osób, którzy regularnie u nas robi zakupy, które przywiązało się do obiektu i ceni sobie jego ofertę. W efekcie odwiedzając obiekt nawet kilka razy w miesiącu. Z drugiej strony, stale zwiększamy zasięg oddziaływania, a więc wciąż pozyskujemy nowych klientów, przede wszystkim z ościennych miejscowości, a nawet tych położonych dalej w woj. łódzkim, opolskim czy świętokrzyskim

- wyjaśnia przedstawicielka Jurajskiej.

Kluczowym jednak elementem, który zachęca do wydatków jest coraz atrakcyjniejsza oferta galerii, a także zmiany, jakie zaszły w niej na przestrzeni ostatnich 3 lat. Klienci znajdą dziś w centrum aż 200 sklepów, z czego  - dla przykładu - ponad połowę GLA zajmują najemcy segmentu fashion. - Kompletna oferta modowa, oparta na popularnych polskich i zagranicznych markach to największy atut Jurajskiej, który nakręca ruch oraz obroty. Szeroko pojęty segment „fashion” wypełnia u nas blisko 100 sklepów z ubraniami, butami, dodatkami i biżuterią, w tym takie marki jak m.in. Zara, Massimo Dutti, TK Maxx, H&M, C&A, Guess, Jack&Jones, TruTrussardi, czy pełne portfolio LPP

- wylicza Anna Borecka-Suda.

Ale nie tylko ten wybrany element oferty przyciąga, także galeria jako całość.

Obiekt jest w blisko 100% wynajęty, co jest rzadkością na śląskim rynku. Oznacza to, że możemy naszym klientom zapewnić kompletą ofertę handlową, która składa się aż z 13 segmentów wypełnionych wyłącznie znanymi i lubianymi w Polsce markami, w tym wieloma markami, które są unikalne w tej części województwa śląskiego

- dodaje.

Ostatnie sukcesy Jurajskiej to również zasługa rozwoju w ostatnich latach oferty rozrywkowej i gastronomicznej, a także atrakcji poza handlowych. Pod koniec ubiegłego roku w galerii otwarte zostało powiększone, mające dziś 500 m kw. centrum rozrywki Bajkowy Labirynt. Pojawiły się także nowe restauracje i kawiarnie, w efekcie czego jest ich tutaj już 18! Swoje lokale w Jurajskiej mają m.in. KFC, McDonald’s, Pizza Hut, Bobby Burger, Costa Coffee, Mihiderka czy Bon Apetito. 

W parze z rozwojem tego segmentu idzie także rozwój atrakcji poza handlowych. Ostatnie 3 lata przyniosły prawdziwy wysyp inwestycji. Galeria zmodernizowała strefę food court oraz stworzyła nowe strefy wypoczynkowe, w tym strefę dydaktyczną z trzema akwariami - słodko i słonowodnymi. 2018 rok przyniósł z kolei otwarcie mający 8,5 tys. m kw. Bulwarów Jurajskich, czyli ogrodu miejskiego nad rzeką Wartą, pierwszej tego typu inwestycji w mieście, na terenie której znaleźć można aleje spacerowe, place zabaw, boiska do siatkówki plażowej czy fontannę. Inwestycja oraz liczne nowości w ofercie umożliwiły galerii stworzenie Centrum Niedzielnej Rozrywki, na które składa się ponad 100 atrakcji dostępnych w niedziele wolne od handlu.

Staliśmy się miejscem, które w atrakcyjny dla klienta sposób łączy zakupy z czasem wolnym. Dzięki skutecznej strategii komercjalizacji, a także ostatnim inwestycjom stworzyliśmy galerię niezwykle przyjazną, a co najważniejsze, zaspokajającą różne potrzeby konsumenta. Tym samym staliśmy się miejscem, które odwiedzają zarówno osoby szukające konkretnych marek, planujące długi shopping czy szybkie zakupy, ja również osoby, które oczekują, że centrum handlowe wypełni im czas wolny np. w weekendy, po pracy czy w niedzielę wolną od handlu

- mówi Borecka-Suda.

Tagi: Galeria Jurajska Anna Borecka - Suda
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Obroty Galerii Jurajskiej znów rosną

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.