Home & You już 24 marca zaprasza do odnowionego salonu. W Galerii Klif ponownie otwarto salon marki home&you, lidera branży home&decoration w Polsce. Imponuje wielkością, efektywnym wykorzystaniem miejsca sprzedażowego oraz niezwykle bogatym asortymentem. Tym samym Klif powiększył ofertę w obszarze wyposażenia wnętrz.
Wielka powierzchnia, odświeżone wnętrze
Zgodnie z przyjętą na ten rok strategią rozwoju sieci sprzedaży marki home&you, zawitała ona do nowych, atrakcyjnych lokalizacji oraz centrów handlowych o dużej strefie zasięgu.
Aż 600 m2 ma teraz odświeżony salon w Galerii Klif. Oznacza to jeszcze więcej eleganckich dodatków do domu oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz, a przede wszystkim – większy komfort dla Klientów odwiedzających gdyński salon
– mówi Magdalena Szarejko, Kierownik Marketingu home&you.
Nowy asortyment, nowe marki
W związku z dynamicznym rozwojem marki home&you oraz ciągle rosnącymi wymaganiami Klientów, w ubiegłym roku zapoczątkowano projekt zwiększania oferty asortymentowej sklepów stacjonarnych. – Sukcesywnie wprowadzamy do nich produkty, które do tej pory były dostępne jedynie w sprzedaży internetowej. W odświeżonym salonie można teraz kupić np. meble lub akcesoria ogrodowe i tarasowe, jak również artykuły papiernicze oraz biżuteryjne. – wyjaśnia ekspert home&you.
Dodatkowym walorem są produkty najlepszych, często kultowych marek obcych, m.in. Joseph Joseph, Nachtmann, Spiegelau, Morphy Richards, Kenwood, Maxwell & Williamns, Gerlach, Contigo oraz Koziol. – Rozwijając koncepcję sklepu multibrandowego nie możemy zapomnieć o naszej marce premium, dedykowanej najbardziej wymagającym odbiorcom, czyli marce à Tab, która również poszerzyła asortyment salonu w Galerii Klif – dodaje.
Efektywne gospodarowanie powierzchnią sprzedażową
Powierzchnia odświeżonego salonu w gdyńskim Klifie jest przejrzyście podzielona na zróżnicowane strefy, które w pełni odpowiadają poszczególnym pomieszczeniom domowym. Wyposażona została w systemy meblowe, które nie tylko pozwalają na efektywną prezentację walorów użytkowych i estetycznych towaru, ale przede wszystkim pomagają klientom dokonać właściwego wyboru. Niewielkiej zmianie uległ także koncept wizualny sklepu - odświeżono czcionki, grafiki oraz aranżacje, które uzupełnione zostały o ekrany multimedialne na wejściu oraz za strefą kas.