Oferta Galerii Jurajskiej znów zyskuje

2019-11-20 | 10:00

Mająca w tym roku 10 lat Galeria Jurajska odświeża swoją ofertę. Najbliższe tygodnie przyniosą w niej serię otwarć.

Nowe marki w ofercie
Galeria Jurajska powoli zamyka  proces rekomercjalizacji. Objął on głównie najemców, którym kończyły się 5- i 10-letnie umowy najmu. Przy okazji centrum handlowe dokonało także kilku korekt w swojej ofercie, odświeżając tenant-mix nowymi markami m.in. w segmencie mody oraz zdrowia i urody.

Widać to zwłaszcza w planowanych otwarciach.  Listopad oraz początek grudnia przyniesie ich aż 9, z czego 5 to nowe marki, które zadebiutują w Galerii Jurajskiej. Wśród nowości, które jeszcze w tym miesiącu zawitają do Częstochowy znaleźć można znaleźć m.in. markę Borgio, oferującą odzieżą dla panów.

W ofercie salonu klienci znajdą m.in. garnitury, marynarki, koszule, płaszcze, buty oraz akcesoria. Nowy najemca zajmie powierzchnię 82  m kw. Oprócz Borgio, w Jurajskiej ofertę dla mężczyzn mają m.in. Vistula, Bytom, Pawo, Pierre Cardin, Lavard, Kubenz czy Pako Lorente.

Oprócz tego oferta galerii ma poszerzyć się także o Smoke, czyli sklep tytoniowy, pierwszy tego typu w Galerii Jurajskiej, a także o salon optyczny Kodano, oferujący m.in. badania wzroku, okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne, soczewki kontaktowe oraz akcesoria.  

Będzie to już 16 punkt w ofercie zdrowia i urody częstochowskiego centrum handlowego, w tym trzeci salon optyczny. Oprócz Kodano klienci  w galerii znajdują także marki Vision Express oraz Twoje Soczewki.

W najbliższym czasie po raz kolejny zyska segment odzieży damskiej. Grudzień przyniesie otwarcie m.in. duobrandowego salonu Sugarfree / Cardio Bunny w ofercie, którego znaleźć można damską odzież sportową m.in. legginsy i ubrania treningowe oraz szeroką ofertę sukienek.  Najemca  zajmie  lokal mający 85 m kw.

- Nowości, które pojawią się w naszym tenant-mix'ie dopełnią kluczowe dla nas segmenty ofertowe, a tym samym poszerzą i urozmaicą asortyment dostępny w galerii.  Tym samym kontynuujemy realizację naszej strategii, której jednym z celów jest wzmocnienie oferty m.in. mody czy zdrowia i urody. Sięgamy przy tym po marki unikalne, dotąd nieobecne w Częstochowie

- mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Najemcy relokują salony
Ale sporo nowości Galerii Jurajskiej zapewnią także dotychczasowi najemcy, którzy w ostatnich tygodniach przedłużyli umowy. Grupa ta liczy sobie już ponad 50 marek.  W efekcie tylko w listopadzie w nowej lokalizacji otwarty zostanie salon Interesport. Zyska on nową aranżację, a także nowy układ oferty.

Także salon z kosmetykami do makijażu Inglot będzie miał nowy adres, a co za tym idzie nową aranżację. Podobną zmianę, będącą efektem przeprowadzki, czeka także salon teleoperatora Orange. W grudniu z kolei klienci Jurajskiej będą mogli napić się kawy w kawiarni Costa Coffee , która w nowej lokalizacji zyska nową aranżację .

Również w najbliższych miesiącach należy spodziewać się kolejnych nowości. Oferta gastronomiczna uzupełniona zostanie o lokale Makarun (41 m kw.), a także Pasibus (85 m kw.). Na początku 2020 zaplanowano natomiast otwarcie mającego blisko 1 tys. m kw. salonu Eobuwie.pl.

- Ostatnie miesiące w Galerii Jurajskiej to okres bardzo dynamicznych zmian. Wielu z naszych dotychczasowych najemców przedłużając umowy, zdecydowało się też na remonty sklepów, odświeżenie formatu  czy przeprowadzkę często do większych lokali. Oczywiście niesie to za sobą wiele pozytywnego - mówi Borecka-Suda.

- Przede wszystkim zmiany u najemców wiążą się często z wprowadzeniem nowego, ciekawego konceptu handlowego, a także ze stworzeniem nowej aranżacji przestrzeni. W wielu przypadkach taka decyzja pociąga za sobą także poszerzenie oferty marki w Galerii Jurajskiej - dodaje.

Jurajska utrzymuje swoją atrakcyjność
Co sprawia, że najemcy dziś tak chętnie inwestują w powierzchnię w Galerii Jurajskiej? Przede wszystkim jest to silna pozycja galerii na lokalnym rynku. Od swojego otwarcia w 2009 roku centrum handlowe notuje stale rosnącą liczbę odwiedzających zamykając każdy rok z kolejnym rekordem.

Tylko w 2018 roku obiekt odwiedziła rekordowa liczba 7,2 mln klientów. Na 2019 rok centrum handlowe również prognozuje rekordowy wynik, tym bardziej, że tegoroczne wzrosty w różnych miesiącach sięgały rok do roku nawet 13 proc. Ponadto Jurajska skutecznie oparła się ustawie ograniczającej handel w niedzielę i święta.

Jest to zasługą projektu Niedzielnego Centrum Rozwój, a także  niespotykanego w województwie śląskim bardzo dynamicznego rozwoju oferty czasu wolnego. Ten zaowocował m.in. poszerzeniem oferty rozrywkowej, i gastronomicznej, a także oferty poza handlowej, zwłaszcza o Bulwary Jurajskie.

Nie bez znaczenia dla najemców pozostają także osiągane tutaj wyniki finansowe. Tylko w tym roku, w okresie od stycznia do października marki obecne w Galerii Jurajskiej zanotowały rok do roku 8 proc. wzrost obrotów.

- Galeria Jurajska postrzegana jest dziś na rynku jako solidny partner biznesowy, z którym marka ma szansę rozwijać się w północnej części województwa śląskiego. Dlatego też centrum handlowe utrzymuje duże zainteresowanie powierzchnią zarówno ze strony obecnych marek, jak również nowych brandów, które się nam przyglądają

- mówi Borecka Suda.

Tagi: Galeria Jurajska Anna Boreca-Suda
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Oferta Galerii Jurajskiej znów zyskuje

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.