W sierpniu br. spółka Olsen Fashion otworzyła kolejny salon firmowy. Sklep zlokalizowany jest w Factory Ursus w Warszawie i jest to czwarty punkt o charakterze outletu w sieci marki. Na powierzchni 110 m kw. prezentowane są kolekcje w pełnych rozmiarach i bardzo atrakcyjnych cenach obniżonych o min. 30-50% od cen regularnych.
Olsen szczyci się wysoką jakością materiałów i wykonania. Na rynku polskim marka Olsen jest znana od ponad 20 lat i przez ten czas pozyskała grono lojalnych klientek ceniących bogate wzornictwo, częste dostawy nowych kolekcji oraz wysoki poziom obsługi klienta potwierdzony niezależnymi badaniami.
Olsen od kilku lat stawia na wielokierunkowy rozwój. Oprócz ekspansji salonów firmowych zarówno regularnych jak i outletowych, spółka może pochwalić się także współpracą z licznymi punktami partnerskimi na terenie kraju. Pozwala to dotrzeć z ofertą do klientek w większości dużych miast Polski. W przyszłości Olsen planuje kontynuację strategii rozwoju i skupi się na poszukiwaniu atrakcyjnych powierzchni pod sprzedaż swoich kolekcji.
Na postrzeganie marki Olsen wpływa również nowy koncept salonów regularnych, który został wprowadzony w wybranych salonach regularnych w Warszawie, Poznaniu, Białymstoku oraz we Wrocławiu.
Olsen wzmacnia swoje działania inwestycyjne zarówno w obszarze ekspansji jak i prezentacji marki w istniejących punktach sprzedaży. Poza Polską marka jest liderem na wielu rynkach europejskich, m.in. w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji, Wielkiej Brytanii oraz w Kanadzie, USA i Australii.