W zalewie standardowych kampanii promocyjnych, centrum handlowe Klif postawiło na oryginalność. Dzięki temu powstała ciekawa linia kreatywna, mająca na celu zaintrygowanie konsumentów, a tym samym zachęcenie ich do skorzystania z oferty gdyńskiego centrum.
Letnie miesiące to czas wzmożonej aktywności centrów handlowych, które, by przyciągnąć jak największą liczbę Klientów prześcigają się w pomysłach. Centrum handlowe Klif w Gdyni w swojej komunikacji z konsumentami skupiło się na przewrotnym haśle „Nie mamy reklamy. Jesteśmy na zakupach…”.
-
To kontynuacja wprowadzonej w marcu nowej strategii komunikacji, której głównym przesłaniem jest idea Klif Inspiruje. Chcemy zachęcać naszych gości do szukania inspiracji
w każdym aspekcie codziennego życia. Także podczas wyprawy na zakupy – mówi Zuzanna Giersz, marketing director BNP Paribas Real Estate, reprezentująca zarządcę obiektu.
W ramach kampanii przewidziano wykorzystanie takich narzędzi jak siatki i tablice outdoorowe, reklamy w prasie i radio oraz działania on-line. Przy planowaniu kampanii CH Klif nie korzystał z pomocy żadnej agencji kreatywnej. Wszelkie koncepcje oraz przesłanie przyjętej linii komunikacji jest wynikiem pracy wewnętrznej agencji. Kampania potrwa do końca lipca.
Tagi: