NEINVER uzyskał certyfikaty bezpieczeństwa przeciwko COVID-19 dla wszystkich centrów FACTORY w Polsce. Przyznała je firma SGS - światowy lider w dziedzinie kontroli, weryfikacji, testowania i certyfikacji. Wcześniej wszystkie obiekty zostały poddane szczegółowemu audytowi. Dla najemców firma przygotowała specjalny przewodnik obsługi klienta w czasie pandemii, któremu towarzyszy cykl szkoleń.
Powodzenie zakupów outletowych wśród klientów, mimo trudnej sytuacji związanej z pandemią, to dla NEINVER szczególne zobowiązanie. Dlatego z najwyższą starannością dbamy o zachowanie procedur sanitarnych, tworząc bezpieczną przestrzeń zakupów zarówno dla klientów, jak i pracowników salonów outletowych. Profesjonalna certyfikacja naszych działań przeciwko COVID-19 jest ważnym elementem programu „Kupuj bezpiecznie, nie narażaj się”, w którym zwracamy uwagę, że pozytywne doświadczenia zakupowe i bezpieczeństwo mogą iść parze. I ten cel realizuje w outletach FACTORY
– mówi Bożena Gierszewska-Mroziewcz, Country Head NEINVER w Polsce.
Przyznanie certyfikatów jest potwiedzeniem, że zastosowane procedury i środki bezpieczeństwa spełniają jak najlepsze standardy. W swoich działaniach NEINVER koncentrował się na skuteczności wdrażanych rozwiązań, bieżącym monitoringu ich działania, a także pełnej, rzetelnej informacji dla klientów, sprzedawców, pracowników centrum oraz firm współpracujących. Centra FACTORY będą poddawane niezapowiedzianym inspekcjom, które przeprowadzać będzie SGS - dla zapewnienia, że konieczne działania i procedury są właściwie przestrzegane.
Wsparcie dla najemców w relacji z klientami
NEINVER zadbał również o wsparcie najemców w procesach zakupowych i respektowaniu obowiązujących standardów sanitarnych w outletach FACTORY. To wyjątkowy przewodnik o tym, jak radzić sobie z trudnymi klientami, którzy nie chcą przestrzegać obowiązujących zasad bezpieczeństwa.
Nasz przewodnik dla najemców jest zbiorem informacji i przykładów o tym, jak komunikować się z klientami w aktualnej sytuacji związanej z pandemią. Opisaliśmy w nim zachowania klientów, z jakimi może spotkać się sprzedawca. Przeanalizowaliśmy wybrane etapy procesu sprzedaży również w odniesieniu do nowych realiów, wiele uwagi poświęcając trudnościom, z jakimi aktualnie zmagają się pracownicy naszych sklepów. Opisaliśmy też najważniejsze zasady komunikacji z klientami i wskazaliśmy, jak sobie z nimi skutecznie radzić
– mówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce.
Kolejnym etapem jest cykl szkoleń dla poszczególnych najemców, które pozwolić mają na sprawne wdrożenie i stosowanie rozwiązań, zaproponowanych w przewodniku. Wielu z nich zdecydowało się na spotkanie z trenerami, bo skuteczne egzekwowanie zasad sanitarnych wśród niepokornych klientów nie należy do łatwych zadań.