Modelka i aktywistka, Halima Aden, wraz z marką Pandora, przyłączyła się do działań wspierających inicjatywę One Love, której przyświeca misja stworzenia dobrego i bezpiecznego świata dla wszystkich dzieci. Fundacja UNICEF chce skoncentrować się na zapobieganiu rozprzestrzeniania pandemii COVID-19 i ochronie dzieci przed jej skutkami. W ramach współpracy, Pandora zobowiązuje się do podwojenia każdego wpłaconego przez darczyńców dolara, do kwoty miliona dolarów.
Członkowie rodziny Marley zdecydowali się wesprzeć ideę fundacji UNICEF przez ponowne nagranie kultowego przeboju One Love autorstwa zmarłego Boba Marley’a. Tuff Gong International i Amplified Music wypuszczą jego nową wersję 17 lipca. Wszystkie dochody z utworu i powiązanych z nim aktywności przekazane zostaną na rzecz kampanii UNICEF.
Piosenka "One Love/People Get Ready", nagrana po raz pierwszy w 1977 roku przez Boba Marley’a i The Wailers, jest znana milionom ludzi na świecie, dzięki ponadczasowemu przesłaniu, które zachęca do działania w jedności, ponad podziałami. Pandora wierzy, że jej nowa wersja stanie się prawdziwym hymnem roku 2020. Do jego stworzenia zaangażowana została nie tylko rodzina Marley, ale także inni, znani muzycy i artyści z całego świata.
Ponad 40 lat temu, mój ojciec napisał "One Love" - utwór o jedności, pokoju i uniwersalnej miłości w czasach, które nie były tym wartościom przychylne. Jego przesłanie pozostaje trafne, szczególnie w tych trudnych obecnie chwilach, kiedy często nie możemy być z naszymi bliskimi i przypomina, że razem jesteśmy w stanie przezwyciężyć każdy kryzys
- mówi Cedella Marley.
Halima Aden gorąco zachęci swoich obserwatorów w mediach społecznościowych do wsparcia inicjatywy One Love i zaangażowania się w możliwość finansowej pomocy. Pierwszy zebrany milion dolarów zostanie podwojony przez Pandorę i pozwoli na zapewnienie niezbędnego wyposażenia dla potrzebujących dzieci i młodych ludzi.
Jako Muzę Pandory, cieszy mnie fakt, że marka wspiera swoimi działaniami organizację, która jest tak bliska mojemu sercu. Jako Ambasadorka fundacji UNICEF i osoba, która była odbiorcą ich pomocy dla dzieci dorastających w obozach uchodźców, wiem jak szkodliwy wpływ może mieć COVID-19 na takie miejsca. Straty będą niewyobrażalne. W tego typu obozach nie ma miejsca na koncept dystansu społecznego. UNICEF potrzebuje naszej pomocy dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek. Chcę wyrazić ogromną wdzięczność dla mojej rodziny z Pandory i rodziny Marley za ich starania i wysiłek włożone w tą inicjatywę
- mówi Halima Aden.
Tak trudne czasy, w których obecnie żyjemy wymagają od nas zjednoczenia. Nie zapominajmy o osobach, które pomocy potrzebują najbardziej. Współpraca z Halimą Aden i rodziną Marley przy wsparciu fundacji UNICEF umożliwia nam bycie częścią idei, która ma zapewnić najmłodszym bardziej sprawiedliwe i równe warunki życia po pandemii
- komentuje Stephen Fairchild, Chief Product Officer Pandora.
W najbliższych tygodniach Pandora i UNICEF skoncentrują się na nagłośnieniu problemu dotykającego wiele dzieci na całym świecie poprzez angażowanie fanów Pandory oraz influencerów do zbierania funduszy na rzecz inicjatywy One Love. Wśród planowanych działań znajdą się pozwalająca na przekazanie funduszy funkcja „swipe-up”, promocja specjalnego filtra AR na Instagramie, którego użycie spowoduje donację dla UNICEF oraz aktywacje na platformie TikTok, powiązane z premierą piosenki.
Współpraca Pandory z UNICEF jest wezwaniem do działania i odpowiedzią na przewidywania fundacji, które wskazują na scenariusz, w którym COVID-19 może być powodem śmierci aż 6 000 dzieci dziennie przez kolejne sześć miesięcy, jeżeli nie zostanie podjęta natychmiastowa akcja.