Już w połowie września w salonach i sklepie internetowym OCHNIK pojawi się wyjątkowa kolekcja odzieży i galanterii zaprojektowana na 30-lecie obecności marki na modowym rynku. Do pracy nad jubileuszową linią OCHNIK ponownie zaprosił duet znakomitych polskich projektantów – Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego.
Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że mogliśmy zaprojektować dla marki OCHNIK jubileuszową kolekcję specjalną, tym bardziej że równo 10 lat temu mieliśmy już okazję pracować przy innym wspólnym projekcie. Nadchodząca kolekcja jest zdecydowanie pełniejsza od poprzedniej i zawiera nie tylko skórzane elementy
– zdradzają Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski.
Jubileuszowa propozycja Paprocki&Brzozowski x OCHNIK to nie tylko odzież, ale też oryginalna linia galanteryjna.
To kwintesencja naszych poszukiwań między tym co piękne i funkcjonalne. Od małych, poręcznych torebek w wyrafinowanych kolorach, poprzez szykowne i seksowne, połyskujące torebki wieczorowe, do graficznych shopperów na dzień, dla kobiet w każdym wieku
– zdradzają jej autorzy.
Oprócz galanterii damskiej pojawią się także męskie torby: biznesowa aktówka, miejski plecak i praktyczna listonoszka. – Akcesoriów męskich jeszcze nigdy nie projektowaliśmy, to nasz debiut w tym temacie. Niewątpliwym wyzwaniem i niespodzianką, nawet dla nas samych, okazało się zaprojektowanie kompletu graficznych walizek. W tej kolekcji akcesoria mają moc!
– przekonują Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski.
W obiektywie Marleny Bielinskiej
Jubileuszowemu projektowi towarzyszyć będzie wyjątkowa kampania, której twarzami zostali współautorzy kolekcji – Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski oraz wieloletni projektant OCHNIK Agata Zwolińska. Wykonanie zdjęć powierzono cenionej fotograf Marlenie Bielinskiej, pracującej na co dzień dla największych modowych magazynów z gwiazdami międzynarodowego formatu, która w poprzednich sezonach wykonywała dla OCHNIK zdjęcia do kampanii z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej. Dzięki wspaniałej atmosferze panującej na planie Marlenie Bielinskiej udało się uchwycić nie tylko szczególny charakter kolekcji, ale także pozytywne emocje towarzyszące temu wyjątkowemu projektowi. Stylizacje oparte na wzorach Paprocki&Brzozowski x OCHNIK przygotowała Agnieszka Ścibior. Sesję zrealizowała Papaya Films. Oficjalną premierę zaplanowano na 17 września.