Moda to główny cel wiosennych podróży zakupowych. Na trasie każdej łodzianki nie może zatem zabraknąć Pasażu Łódzkiego, bowiem to Centrum Handlowe ma w swojej ofercie najbogatszą listę marek dedykowanych modzie i sportowej pasji.
Smooth the Fruit
Oto firma, która zainspirowana potrzebą zmiany trybu życia na zdrowy, wprowadziła na polski rynek nową markę. Misją firmy jest dostarczenie najwyższej jakości produktów w postaci zdrowych, pożywnych soków oraz smoothies, o konsystencji gęstych owocowych koktajli. Smoothies to przede wszystkim bomba witamin i minerałów, jakże przydatna w zabieganej, szarej, często pełnej stresu i pracy codzienności. Smooth the Fruit są przygotowane na oczach klientów, zarówno z owoców świeżych, jak i mrożonych z dodatkiem jogurtu naturalnego o bardzo niskiej zawartości tłuszczu 1-3% i bez dodatku cukru. Smoothies są tak pożywne, że z powodzeniem mogą zastąpić drugie śniadanie czy podwieczorek. Lokal został otwarty 15 marca i zajmuje powierzchnię 16 mkw.
Tatuum
Łódzka marka Tatuum ma już ugruntowaną pozycję na rynku odzieżowym w Polsce, istnieje na nim już 10 lat. Cieszy się powodzeniem, a jej ubrania wyróżniają się oryginalnością kolorystyczną i niebanalnym wzornictwem. Linie ubrań projektowane są w taki sposób, aby łączyły światowe trendy z wygodą ich użytkowania. Salon Tatuum zagościł w Pasażu Łódzkim 14 marca. Sklep zajmuje powierzchnię 158 mkw.
Reserved
Oferta salonu, który powstał na ternie Pasażu jest kompletna i obejmuje linię jeans, kolekcję bielizny, ubrania dziecięce oraz szeroki wybór akcesoriów oraz butów. Reserved został otwarty 27 marca na powierzchni 618 mkw. Do dzisiaj powstało około 340 salonów Reserved w Europie Środkowej i Wschodniej. Salon w Pasażu powiększył listę już w marcu.
Mohito
Marka Mohito została pomyślana jako propozycja dla młodych (25-35 lat), samodzielnych finansowo kobiet, ceniących sobie niebanalną miejską elegancję. Projektanci Mohito tworząc kolekcje, myślą o kobietach aktywnych zawodowo, atrakcyjnych, wolnych, twórczych i świadomych swych atutów - zwłaszcza wizualnych.Salon o powierzchni 258 mkw. został otwarty 14 kwietnia.
Cross Jeans
Cross Jeans jest pierwszym sklepem na terenie Pasażu, który oferuje wyłącznie asortyment jeansowy. Salon zajmuje powierzchnię 47 mkw. i został otwarty 30 marca. Cross Jeans dedykuje swe produkty ludziom młodym oraz tym, którzy chcą pozostać młodzi. W ofercie firmy klienci znajdą także t-shirty, bluzy, bluzki, swetry, kurtki i bezrękawniki.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Pasażu Łódzkim
Zobacz sklepy w Pasażu Łódzkim
Tagi: