Pasaż Tesco to ogólnopolska sieć centrów handlowych, należących do Tesco Polska. W swoim portfolio zarządza 129 obiektami - od mniejszych pasaży z kilkoma najemcami do dużych centrów handlowych z bogatą ofertą kilkudziesięciu sklepów, punktów usługowych i rozrywkowych. Pasaże Tesco zapewniają swoim klientom zróżnicowaną i bogatą ofertę, pozwalając tym samym na zrobienie kompleksowych zakupów w jednym miejscu.
Pasaże Tesco od wielu lat konsekwentnie rozwijają swoją ofertę i poszerzają grono najemców. Obecnie wśród wynajmujących w Pasażach Tesco znajdziemy wiodące marki na rynku takie jak: H&M, CCC, Martes Sport, Media Expert, Media Markt, RTV EURO AGD, Obi, Rossmann, TK MAXX, Deichmann, SMYK, Decathlon czy Pepco. W ofercie nie brakuje również punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych.
Co roku Pasaże Tesco nie tylko optymalizują kompozycję wynajmujących, ale też organizują krajowe i lokalne akcje prosprzedażowe oraz kampanie marketingowe. Na przestrzeni czasu zwiększyły one swoją częstotliwość oraz zasięg, stając się coraz bardziej popularne wśród klientów.
Pasaże Tesco niejednokrotnie zostały docenione przez grono ekspertów w dziedzinie PR, marketingu i eventów. Świadczą o tym przyznane nagrody i wyróżnienia takie jak MP Power Awards, Złoty Spinacz oraz trzy statuetki Stevie Awards.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2019 to 8. edycja projektu wydawniczego o tematyce związanej z marketingiem i zarządzaniem w sektorze RETAIL. Przygotowywany przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE projekt, skierowany jest do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. największych centrów handlowych i ich najemców sieciowych. To doskonałe kompendium wiedzy i forma promocji w branży.
Edycja 7 (2018) w liczbach: