Pasibus, Buma Service, P.A.Nova, księgarnie Autorska, oraz sieć KiK w najnowszym wydaniu Magazynu Galerie Handlowe - wrzesień 2018

2018-09-10 | 12:40

Na rynek trafiło właśnie najnowsze wrześniowe wydanie magazynu GALERIE HANDLOWE, w którym polecamy wywiady z kolejnymi ekspertami sektora RETAIL, w tym rozmowę numeru z Piotrkiem Staszczyńskim, współwłaścicielem dynamicznie rozwijającej się sieci Pasibus.

 

Piotrek Staszczyński, CEO, Pasibus: Lifestyle oparty na jedzeniu

Początki Pasibusa wspomina z łezką w oku. Pierwotnie koncept oparty był na food trucku, a w główną rolę wcielił się rozpadający się Fiat Ducato, który wyjechał na ulice Wrocławia serwować autorskie burgery. Po kilku próbach poruszania się po mieście zaparkował i do dziś wita Pasibrzuchów przy Powstańców Śląskich. Dziś Pasibus funkcjonuje w centrach handlowych, lokalach ulicznych oraz jeździ truckami po Polsce. O tym, w jaki sposób niewielka na początku firma z wrocławskim rodowodem przekształciła się w spore przedsiębiorstwo, rozmawiamy z Piotrem Staszczyńskim, jednym z trzech właścicieli Pasibusa


Katarzyna Zdunek, Prezes Zarządu P.A.Nova: Nasze obiekty powstają bardzo świadomie

 

Właściwie w każdej pracy, a w pracy zarządcy przede wszystkim, najważniejsze i najbardziej wymagające jest budowanie relacji interpersonalnych. Z partnerami w biznesie, właścicielem, bankiem finansującym, pracownikami. Obowiązki zarządcy określone umową najmu, umową o pracę, uregulowane w prawie, mnogość „klientów”, na rzecz których wypełniane są zadania – to wszystko powoduje, że budowanie dobrych relacji, łączących interes najemcy, właściciela, banku i ostatecznie, lub przede wszystkim klienta centrum handlowego jest nie tylko arcyważne, ale i niezwykle trudne. Zapewnienie prawidłowego otoczenia w środowisku sprzedaży dla najemców i równoczesne zepewnienie satysfakcjonującego otoczenia pracy dla zespołu to dla Katarzyny Zdunek, Prezes Zarządu P.A.NOVA Management Sp. z o.o. absolutne priorytety.


Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny, KiK: Mamy ambitne plany

Intensywna ekspansja na polskim rynku jest jednym z filarów działalności sieci KiK. Realne założenia na najbliższy czas to zamknięcie 2018 roku z liczbą około 250 sklepów, a następnie utrzymanie tempa wzrostu na poziomie 50–60 nowych sklepów rocznie. W ciągu 6 lat działalności w Polsce KiK stworzył sieć ponad 220 punktów sprzedażowych, a ich liczba powiększa się w średnim tempie jednego na tydzień. 650 sklepów jest celem, do którego dąży Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny firmy KiK w Polsce.


Magdalena Cieślar, Dyrektor Operacyjna, Księgarnie Autorska: Książka jest dla nas dużą wartością

Branża książkowa, choć przyjemna i w pewnym sensie uzależniająca, jest bardzo trudna, bo w większości wszyscy sprzedają ten sam towar. Każdego roku przybywa ogromna liczba indeksów, nieustająco pojawiają się nowości, które gonią nowości. Z każdym rokiem jest trudniej, na rynku działa coraz więcej liczących się wydawców, a tytuły przez nich proponowane muszą gdzieś się pokazać i gdzieś się sprzedać. Dla Magdaleny Cieślar, Dyrektor Operacyjnej sieci księgarń Autorska, to ulubione wyzwanie, ponieważ kocha, gdy dużo się dzieje. Nie reaguje paniką na zmiany, nawet te nie do końca zaplanowane. Doświadczenie zdobywała w księgarni Matras, a od dwóch lat jest związana ze Społecznym Instytutem Wydawniczym Znak. Dziś zdradza, jaka przyszłość czeka branżę…


Maciej Kamiński, Wiceprezes, Buma Service: Cechuje nas indywidualne "gospodarskie" podejście

Buma Service jest firmą z ponad 15-letnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Od początku swojego istnienia firma rozwija się dynamicznie, jednak kluczowy był okres od 2010 roku. Wówczas to liczba nieruchomości biurowych zaczęła gwałtownie wzrastać, a co za tym idzie zapotrzebowanie na usługi zarządcze. Jak mówi Maciej Kamiński, Wiceprezes Buma Service Sp. z o.o., dziś firma specjalizuje się w dostosowywaniu modelu zarządzania pod konkretne oczekiwania klienta, a na celowniku ma centra handlowe.


Zero Waste w biznesie

Pod koniec maja państwa członkowskie UE przyjęły pakiet dyrektyw odpadowych. Recycling odpadów opakowaniowych do roku 2025 roku ma wynieść 65%, a 5 lat później ma to być o 5% więcej. Już dziś można zakupić artykuły na wagę lub w opakowaniach przyjaznych środowisku; nie kupować i nie używać plastikowych toreb i słomek do napojów; korzystać z wielorazowych butelek i kubków na kawę, stosować aplikacje zamiast tradycyjnych plastikowych kart lojalnościowych, pakować zakupy online w papierowe kartony a nie w plastikowe „koperty” itp. Jakie inne rozwiązania oferują przedstawiciele kluczowych sieci handlowych w Polsce? Swoje opinie przedstawili: Marcin Olesiak - Właściciel Sweet Gallery, Klaudia Cieniuch - Specjalista ds. Jakości i Systemu HACCP w Grupie Gastromall, Cagatay Isik - Retail Sales & Marketing Director w Cross Poland, Izabela Wolska - Koordynatorka Regionalna w Wyjątkowy Prezent, Arkadiusz Szczepaniak - Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych w Natura, Martyna Maćków - Retail Marketing Manager w Fotojoker, Wojciech Stefańczyk - Country Manager w firmie Super Prezenty, Michał Skowronek - Wspótwórca i CEO Telakces.com, Wojciech Tulwin - Dyrektor ds. Marketingu i PR marki Recman, Piotr Michalak - Dyrektor Sieci Detalicznej Puccini, Richard Keen - CEO CityFit, Katarzyna Bielecka - Dyrektor Generalna Sephora Polska oraz Norbert W.Scheele Director of Country C&A Mode na rynkach CEE.

 


Marcin Pabijanek, Prezes Zarządu i Commercial Real Estate Deal Maker w Petram House: Broker nieruchomości komercyjnych

Lokale i obiekty handlowe w Polsce posiadają ogromny potencjał inwestycyjny, bo znajdują się na jednym z najbardziej aktywnych rynków w Europie. Szczególnie duże możliwości inwestycji dają retail parki – młoda kategoria nieruchomości. Coraz częściej padają łupem inwestycji grupowych. Inwestorzy chętnie lokują w nich swoje wolne środki finansowe, bo jak twierdzi Marcin Pabijanek, Prezes Zarządu i Commercial Real Estate Deal Maker w Petram House, gwarantują one łatwy do oszacowania i stabilny przepływ finansowy oraz potencjał wzrostu wartości nieruchomości


Mariusz Machnicki, Dyrektor Centrum: W CHR Galaxy budujemy pozytywne emocje

15 lat temu, kiedy powstawało CHR GALAXY galerie handlowe nie były tak rozpowszechnione, sama ich obecność budziła zainteresowanie i przyciągała tłumy klientów. Dziś sytuacja ta znacznie się zmieniła i choć nasze centrum wciąż jest numerem jeden w regionie, to jednak nie jesteśmy już zwykłym obiektem wyłącznie z funkcją handlową - mówi Mariusz Machnicki, Dyrektor CHR Galaxy w Szczecinie.

 


Poznaj bliżej Magazyn B2B Galerie Handlowe


 

Tagi: Buma Service KiK Księgarnia Autorska Pasibus Piotr Staszczyński Magdalena Cieślar Maciej Kamiński P.A.Nova Katarzyna Zdunek Arkadiusz Szczepaniak Cagatay Isik CityFit Cross Poland Fotojoker Grupa Gastromall Katarzyna Bielecka Marcin Olesiak Martyna Maćków Michał Skowronek Natura Sp. z o.o. Piotr Michalak Puccini Recman Richard Keen Sephora Super Prezenty Sweet Gallery Telakces.com Wojciech Stefańczyk Wojciech Tulwin Wyjątkowy Prezent Klaudia Cieniuch Izabela Wolska
Oceń artykuł:

Zobacz także

Pasibus, Buma Service, P.A.Nova, księgarnie Autorska, oraz sieć KiK w najnowszym wydaniu Magazynu Galerie Handlowe - wrzesień 2018

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.