252 m2 powierzchni, najnowsze trendy home decor i szeroki asortyment wyposażenia wnętrz w wyjątkowym designie i najlepszej cenie to elementy charakterystyczne dla marki Homla. Subtelne dodatki do salonu i sypialni, funkcjonalne wyposażenie kuchni i jadalni to wszystko będzie można znaleźć w pierwszym salonie Homla w Warszawie. Od dzisiaj w Galerii Młociny wszyscy miłośnicy aranżacji wnętrz będą mogli wybrać coś dla siebie.
23 maja marka Homla otworzyła piąty salon firmowy w Warszawie. Wnętrze sklepu zostało zaprojektowane w taki sposób, aby odwiedzający klienci mogli swobodnie wybierać spośród szerokiej grupy asortymentowej. W salonie znalazły się sekcje, w których można znaleźć dedykowane produkty do: salonu, sypialni, jadalni, kuchni, czy łazienki.
W dniu otwarcia (23 maja) klienci mogą skorzystać z promocji na kubki w cenie 0,99 PLN, a także z rabatu -20% na cały asortyment. Salon Homla odwiedzą również blogerzy z sektora home decor, którzy wprowadzą swoich czytelników w magiczny świat marki Homla. Klienci będą mieli niepowtarzalną okazję do rozmów o urządzaniu wnętrz, aranżacji domowych przestrzeni i najnowszych trendach home decor.
Marka Homla ma obecnie 24 salony firmowe na terenie całej Polski i sklep internetowy. Marka ma już 5 salonów w Krakowie, 5 w Warszawie, po 2 we Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Rzeszowie, a dodatkowo po jednym w Łodzi, Szczecinie, Tychach, Katowicach i Białymstoku. Sieć salonów Homla oferuje asortyment wyposażenia i dekoracji wnętrz w wyjątkowym designie i w najlepszej cenie. Produkty oferowane przez markę zostały stworzone po to, by życie klientów było prostsze, bardziej wygodne i piękne. Oferta Homla to kompleksowe wyposażenie salonu, sypialni, kuchni, łazienki oraz tysiące dekoracji i prezentów na każdą okazję.