Czas zamknięcia spożytkowany został także na uzupełnienie oferty towarowej. Uczynienie jej jeszcze bardziej atrakcyjnej dla klientów. W sezonie zimowym 2020 marka postawiła jeszcze mocniejszy akcent na ekologie. Asortyment w jeszcze większym wymiarze produkowany jest z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju.
- Stale podnosimy udział materiałów pochodzących z recyklingu. Skupiamy się na bawełnach organicznych czy wełnach typu „mulessing -free” oraz dostawcach którzy redukują zużycie wody i w centrum swoich dział stawiają ochronę środowiska. Co się tyczy samych kolekcji to stawiamy na nowoczesność i komfort użytkowania mobilnego pokolenia. Nadal rozbudowujemy kolekcje w czterech głównych liniach tematycznych: Futureflex, Voyage, Denim Academy i Le Blue. Z tymi kierunkami kolekcji jesteśmy jako marka kojarzeni i dzięki nim jesteśmy w sanie zaspokoić zróżnicowany wachlarz potrzeb naszych wiernych odbiorców
- mówi Holger Berg, Managing Director Pierre Cardin.
W obszarze linii Futureflex udało się stworzyć nowy poziom rozwoju. Pojawia się spodnie z pod znaku Futureflex FF, które osiągają poziom elastyczności 50/60%. Ich użytkowanie jest synonimem komfortu elastyczności i delikatności. Innowacyjność technologiczna uzupełniona jest o wyrafinowane aspekty prań typu „bad wash” czy „destroyed look” a także wyrafinowane efekty 3 D które dodają produktom stylu. Jeśli temat FutureFlex to sportowa nowoczesność w każdym wymiarze to linia Le Blue to wyszukana elegancja. Ponadczasowy design i wyrafinowane tkaniny. Włoskie wełny z domieszką jedwabiu czy moheru, egipskie bawełny, guziki z orzecha czy srebro dodawane do akcesoriów to codzienność tego ekskluzywnego fragmentu kolekcji Pierre Cardin.
Jak sama nazwa wskazuje temat Voyage to produkt dla ludzi aktywnych stale podróżujących. Minimalizm i nowoczesność stylizacji w połączeniu z odpornością na zagniecenia, zabrudzenia, łatwość konserwacji czyni linie Voyage niezbędną w szafie każdego aktywnego człowieka. Ostania z linii Denim Academy to propozycja uzupełniająca szafę w ubrania pochodzące ze „świata jeansu”. Niezobowiązujące stylizacje z denimem w roli głównej uzupełnione o ciężkie, strukturalne tkaniny bawełniane udekorowane radykalnymi efektami sprania to cechy rozpoznawcze tego segmentu. Wraz z innymi filarami kolekcji Denim Academy tworzy spójny i całościowo spójny wizerunek marki Pierre Cardin.
- Bardziej szczegółowo o najnowszych tendencjach mody zawartych w kolekcji jesień/ zima 2020/2021, nowinkach technologicznych mamy nadzieje będą mogli się Państwo przekonać odwiedzając nasze sklepy w najlepszych Polskich Galeriach Handlowych. Tam wnikliwie przeszkolony i kompetentny personel wprowadzi Państwa w arkana świata ubioru Pierre Cardin. Dodatkową zachętą niech będzie informacje, iż wraz z miesiącem grudniem rozpoczynamy akcje promocyjne które powiązane są ze znacznymi obniżkami cen
- dodaje Holger Berg.