- So Coffee to miejsce, które tworzą ludzie, ich gusta, potrzeby i smaki. Zawsze staramy się być blisko naszych Gości. Podążamy za nimi i towarzyszymy im w ich codziennym życiu - gdy odpoczywają, podróżują, spędzają czas z rodziną i przyjaciółmi, uczą się, zakochują, pracują czy nawet... zmieniają świat. Choć jesteśmy globalną marką, nasze kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee jest miejscem pełnym smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla społeczności, w której jesteśmy. Tak tworzymy So Coffee - w pełni dopasowując się do miejsca i aktualnych potrzeb naszych Gości - mówi Anna Szcześniak, Brand Manager marki.
W So Coffee, dzięki szerokiej ofercie produktowej, każdy znajdzie coś dla siebie. Dla smakoszy - doskonała kawa ze specjalnie skomponowanej mieszanki wyselekcjonowanych ziaren arabiki pochodzących z centralnej i południowej Ameryki, które nadają kawie czekoladowego posmaku, z azjatycką robustą, dającą doskonały efekt jedwabistej cremy. Zapewnia ona idealną konsystencję oraz odpowiedni poziom kwasowości, a dodatkowo wydobywa najprzyjemniejsze aromaty cytrusowe. Dzięki zaangażowaniu baristów So Coffee, którzy są otwartymi na świat ekspertami i pasjonatami kawy, każda filiżanka tego napoju, która trafia w ręce Gości cechuje się najwyższą jakością.
W swoim menu kawiarnia posiada także soki 100% świeżo wyciskane na miejscu, lody z własnej manufaktury, naturalne napary i herbaty, belgijską gorącą czekoladę, ciasta i słodkie przekąski oraz ofertę wytrawnych przysmaków, a w niej m.in. kanapki, tosty i quesadilla przygotowywane na miejscu.
Tej jesieni pojawiło się także specjalne menu sezonowe So Coffee - Orzesz Latte z puszystą bitą śmietaną i polewą czekoladową, a także wegańskie cappuccino Karmelove z kardamonem na napoju owsianym. Dla fanów słodkości gorąca belgijska czekolada Cynamonka ze skórką pomarańczy, która pobudza i energetyzuje. W ofercie znajdują się także propozycje dla wegetarian. Dodatkowo, każda kawa może zostać przygotowana na napoju roślinnym – sojowym, owsianym lub migdałowym. Na tym jednak oferta kawiarni się nie kończy.
- Podejmujemy współpracę z polskimi markami np. Purella Superfoods, w ofercie posiadamy koktajl Antyoksydant na bazie dodatku od Purella - jagód maqui BIO, a także z markami kultowymi na rynku polskim jak INKA, czyli kawa zbożowa - idealna alternatywa dla kobiet w ciąży, dzieci lub osób, które chcą wypić kawę bezkofeinową
- dodaje Marzena Copiuk, Kierownik Działu Procesów Komercyjnych.
Całkowicie odmienione wnętrza po raz pierwszy pojawiły się w punkcie w galerii w Częstochowie. Znakiem rozpoznawczym stały się pastelowe kolory i szlachetne ekologiczne materiały (drewno, metal, kamień), a to wszystko we współpracy z polskimi producentami mebli Paged oraz Noti, a także producentem oświetlenia Kaspa. Istotnym elementem wystroju jest także zielona ściana z neonem, która nadaje miejscu wyjątkowy klimat.
Dzięki specjalnie wydzielonym przestrzeniom dla osób, które poszukują intymności, punkty So Coffee stają się miejscem idealnym do pracy, nauki czy chwili wytchnienia. W kawiarni znajduje się także kącik dla dzieci, zaprojektowany tak, aby spełnić oczekiwania najmłodszych Gości.
W kawiarni w galerii handlowej znajdziemy także udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, aby każdy mógł cieszyć się pyszną kawą bez żadnych przeszkód - stolik dopasowany wysokością do wózków inwalidzkich, oznaczony specjalnym piktogramem, a także uchwyty na kule oraz przywoływacze, które za pomocą naciśnięcia odpowiedniego przycisku proszą obsługę o podejście do stolika.
Centralną część kawiarni stanowi duży stół socjalny, w charakterystycznym kształcie pierwszych liter nazwy marki SC, który umożliwia spotkania w większej grupie lub wypicie kawy w towarzystwie innych Gości.
- Nowe So Coffee, które właśnie zostało otwarte w Częstochowie, to symbol rozwoju marki i podążania za trendami i potrzebami Gości. W kolejnym roku zaplanowane są kolejne rebrandingi kawiarni w wybranych miastach w Polsce
- mówi Maciej Gajkowski, Dyrektor Zarządzający Foodservice.