Najnowsze trendy home decor i szeroki asortyment to elementy charakterystyczne dla marki Homla. Subtelne dodatki do salonu, wyjątkowe wyposażenie jadalni to wszystko będzie można znaleźć, w pierwszym salonie Homla w Katowicach.
15 listopada marka Homla otworzyła pierwszy salon firmowy w Katowicach. Wnętrze sklepu zostało zaprojektowane w taki sposób, aby odwiedzający klienci mogli swobodnie wybierać spośród szerokiej grupy asortymentowej. W salonie znalazły się sekcje, w których można znaleźć dedykowane produkty do: salonu, sypialni, jadalni, kuchni czy łazienki. W asortymencie sklepu znalazły się zarówno produkty marek własnych sieci, jak i innych firm.
Na otwarciu salonu byli również obecni blogerzy z sektora home decor, którzy przeprowadzili swoich czytelników przez magiczny świat marki Homla. Gościem specjalnym był Mateusz Güncel – finalista VI edycji programu MasterChef TVN. Klienci mieli niepowtarzalną okazję do rozmów o urządzani wnętrz- w tym kuchni. Mogli też nabyć, rekomendowane przez Mateusza produkty.
Obecnie zakupy Homla można zrobić w 22 salonach firmowych znajdujących się na terenie całej Polski. Marka ma już 5 salonów w Krakowie, 4 w Warszawie, po 2 we Wrocławiu, Poznaniu i Rzeszowie, a dodatkowo po jednym w Łodzi, Gdańsku, Szczecinie, Tychach. Sieć salonów Homla oferuje asortyment wyposażenia i dekoracji wnętrz, który cechuje się nowoczesnym europejskim stylem. Produkty stanowią odzwierciedlenie zachodnich trendów ze skandynawskim akcentem, co pozwala na zaspokojenie potrzeb świadomych i wymagających klientów. Homla przenosi światowe wnętrzarstwo do domów polskich klientów w przystępnej cenie. Na wyciagnięcie ręki dostarcza to, co dotychczas znane było tylko z zagranicznej prasy czy Internetu.