29 listopada w Galerii Kazimierz w Krakowie marka Weekday otworzyła oficjalnie swój pierwszy sklep w Polsce! To była prawdziwa gratka dla fanów streetstylu, którzy już dzień wcześniej wyruszyli do sklepu na 3-godzinny pre-opening, gdzie jako pierwsi mogli zapoznać się z ofertą marki, skorzystać ze zniżek i zrobić sobie limitowane grafiki w print barze przy secie Dj Kanse. A potem after party w krakowskim BALu. Trudno sobie wyobrazić lepsze powitanie szwedzkiej marki w naszym kraju.
Weekday to szwedzka marka modowa i odzieży jeansowej inspirująca się kulturą młodzieżową i stylem ulicznym. Misją Weekday jest promowanie pewności siebie i autoekspresji. W swoich kolekcjach i kampaniach marketingowych marka pochyla się nad zagadnieniami takimi jak seksizm, równość płci, wydarzenia bieżące czy popkultura. Weekday chce być przede wszystkim autentyczny. Dlatego ani goście w sklepie ani zaproszone osoby nie były przypadkowe – utożsamiają się z wartościami marki i nie boją się ich szerzyć dalej.
After party odbyło się pod wodzą Tycjany i Bubblegun. Industralna przestrzeń wypełniona plakatami Weekday i miętowymi jarzeniówkami na krakowskim Zabłociu zapełniła się młodymi ludźmi, którzy bawili się praktycznie do rana i czuli się w swoim towarzystwie wyjątkowo swobodnie. A do tego dąży Weekday – bądźmy razem, bądźmy prawdziwi, bawmy się, zero nienawiści. Kraków przywitał Weekday wyjątkowo życzliwie, już niedługo czas na Warszawę!
W najnowszej kolekcji Weekday, która jest już dostępna w sklepie w Krakowie znajdziemy dużo oversize’ów, z których słynie marka. Niestndardowe formy, niesymetryczne kroje, neonowe barwy, nadruki w japońskim stylu, dużo srebnych dodatków i lejące tkaniny – tym przede wszystkim charakteryzuje się aktualny asortyment marki. Jest na pewno niestandardowy, ale każdy, kto raz wybierze Weekday, zakochuje się w niestandardowym podejściu do mody.