Pierwszy w Polsce sklep marki Hermès – na szlaku zamożnych koneserów mody

2019-11-28 | 15:00

Rynek dóbr luksusowych w regionie centralnej i wschodniej Europy do kilku lat odnotowuje wzrosty. Rozwój gospodarczy przyczynia się do wzrostu atrakcyjności regionu, co oprócz zwiększenia siły nabywczej mieszkańców, ma również odzwierciedlenie we wzmożonym ruchu turystycznym. Wraz ze wzrostem poziomu zamożności społeczeństwa zmienia się również styl życia, a zapotrzebowanie na dobra luksusowe rośnie. Na mapie ekspansji prestiżowych marek preferowanymi destynacjami w dalszym ciągu są Czechy i Rosja, ale Polska coraz częściej pojawia się wśród rozważanych lokalizacji.

Polska, jako największy rynek w regionie, ma największy potencjał rozwoju. W naszym kraju mieszka już ponad 1,3 miliona osób zamożnych, a ich liczba stale rośnie. W porównaniu do poprzedniego roku średnio o około 10% zwiększyła się wartość wszystkich segmentów luksusowych, a prognozy sugerują, że w najbliższych latach utrzyma się trend wzrostowy, zwłaszcza w segmencie luksusowej biżuterii i zegarków, samochodów luksusowych oraz premium, a także alkoholi.

W Warszawie większość marek luksusowych jest zlokalizowana wzdłuż Traktu Królewskiego od butików na ul. Moliera (Christian Louboutin, Valentina, Kenzo, Marc Jacobs), przez powierzchnie handlowe w biurowcu Metropolitan na Pl. Piłsudskiego (Dior, Prada, Tom Ford, Celine), dom handlowy Vitkac (Louis Vuitton, Gucci, Bottega Veneta, Alexander McQueen), po butiki w Ethos (Corneliani, Davide) i Domu Dochodowym na Pl. Trzech Krzyży (Ermenegildo Zegna, Derbys & Oxfords) oraz butików na przyległych ulicach (Omega, Carolina Herrera, Tara Jarmon, Tory Burch, Dsquared2). Zamożniejsi koneserzy mody, zarówno marek międzynarodowych, jak i polskich projektantów, w poszukiwaniu najnowszych trendów podążają właśnie tym szlakiem.

Międzynarodowe marki luksusowe są bardzo wymagające w zakresie wyboru odpowiedniej lokalizacji oraz sąsiedztwa swoich sklepów. Odpowiednie miasto, centralna lokalizacja, unikalny charakter i architektura budynku oraz odpowiednie marki w pobliżu są zaledwie wstępnymi danymi do analizy potencjału danej lokalizacji. Największym zainteresowaniem cieszą się miasta z wysoką siłą nabywczą oraz rozwiniętą turystyką.

Najbardziej spektakularnym wydarzeniem w segmencie marek luksusowych w regionie w tym roku jest wejście na rynek polski kultowej marki Hermès, której sklep otwiera się w Hotelu Raffles Europejski. W transakcji uczestniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, jako wyłączny agent odpowiedzialny za komercjalizację obiektu, reprezentujący właściciela – firmę Hesa.

- Marka Hermès jest obecna w największych stolicach świata i od wielu lat przypatrywała się Polsce, podobnie jak wiele innych światowych marek. Pierwszy sklep tej marki zostanie otwarty 27 listopada w części handlowej Hotelu Raffles Europejski w Warszawie. Odnowiony zabytkowy hotel położony w prestiżowej lokalizacji i sąsiedztwie, spełnił wymagające kryteria marki i jesteśmy dumni, że mogliśmy uczestniczyć w tej transakcji

- powiedziała Anna Hofman, Associate z działu powierzchni handlowych Cushman & Wakefield.

- Warszawa z roku na rok staje się coraz bardziej atrakcyjną destynacją turystyczną. Turyści z Europy, Azji oraz Bliskiego Wschodu coraz chętniej odwiedzają nasz kraj. Doceniają zabytki, architekturę, historyczne miejsca, naturę oraz bezpieczeństwo, ale Polska ma również do zaoferowania rozwiniętą infrastrukturę biznesową oraz ciekawą ofertę rozrywkową. Tak luksusowy hotel jak Raffles Europejski może być sam w sobie atrakcją turystyczną dla wielu wymagających klientów, a marki modowe, które zdecydują się na otwarcie swojego butiku w tej lokalizacji, na pewno skorzystają z jej prestiżu i klientów - dodaje Anna Hofman.

Tagi: Cushman & Wakefield Otwarcia sklepów Anna Hofman Hermès
Oceń artykuł:

Źródło: C&W

Pierwszy w Polsce sklep marki Hermès – na szlaku zamożnych koneserów mody

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.