4 maja 2021 roku Grupa CCC uruchomiła nowy koncept typu off-price. To zupełnie nowy brand z ofertą atrakcyjnych produktów premium w okazyjnych cenach. Równocześnie we wrocławskim centrum handlowym przy ul. Suchej 1 powstał nowatorski salon eobuwie.pl. Obie marki wzbogacają portfolio Grupy CCC, dołączając do salonu CCC działającego już w obiekcie.
Wraz z ponownym otwarciem sklepów po lockdownie na klientów wrocławskiego centrum handlowego czekają aż dwa nowe salony, w tym gorąca i wyczekiwana premiera rynkowa. Tym samym wszyscy, którzy tęsknią za możliwością obejrzenia i przymierzenia produktów przed ich zakupem, teraz mogą odwiedzić obiekt przy ul. Suchej, by skorzystać z jeszcze bogatszej oferty, m.in. modowej i obuwniczej. Oczywiście przy zachowaniu ścisłego reżimu sanitarnego.
Pierwszy HalfPrice we Wrocławiu
HalfPrice znajduje się na poziomie +1 wrocławskiego obiektu na powierzchni ponad 1 600 mkw, dokładnie nad CCC. W nowym salonie na klientów czeka szeroka gama produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. HalfPrice oferuje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. To sklep typu off-price, który stanowi segment niezagospodarowany dotąd w naszym kraju zbyt szeroko.
Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu. Przygotowaliśmy się dobrze na to ogromne przedsięwzięcie i jesteśmy przekonani, że spotka się ono z dużym zainteresowaniem
– mówi Dariusz Miłek, Przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC.
Sklep eobuwie.pl w ścisłym centrum Wrocławia
Równocześnie ofertę wrocławskiego centrum handlowego poszerza kolejna propozycja z Grupy CCC – nowatorski salon eobuwie.pl. Ten przełomowy koncept obuwniczy znany jest z łączenia korzyści zakupów online i offline. Dzięki lokalizacji w ścisłym centrum miasta nowy salon zapewnia lepszy dostęp do oferty eobuwie.pl nie tylko mieszkańcom Wrocławia, ale też przyjezdnym z całego regionu i turystom.
(...) To nasza druga lokalizacja w stolicy Dolnego Śląska, dzięki czemu będziemy mogli zaoferować jeszcze większy wybór produktów spośród 580 marek. Klienci oczekują szerokiego wyboru, atrakcyjnych cen oraz profesjonalnej obsługi. Zapewniamy im także dostęp do topowych marek i setek nowości
– mówi Marcin Grzymkowski, prezes i założyciel eobuwie.pl.
Nowy salon we Wrocławiu zajmuje powierzchnię 431 mkw, oferując szeroki wybór spośród ok. 10 tys. produktów dostępnych na miejscu, a łącznie 177 tys. na zamówienie. Klienci mogą tu przymierzyć obuwie oraz akcesoria dostępne także w drugim wrocławskim sklepie. Zamówienia będą dostępne już po 2-3 godzinach. Do dyspozycji klientów pozostaje 25 tabletów i urządzenie esize.me, które wykonuje darmowy skan 3D stopy, ułatwiając wybór właściwego rozmiaru bez konieczności przymierzania.