Akcje Gino Rossi S.A. zostały wykluczone z obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie z dniem 29 września 2019 r. Zniknięcie Gino Rossi z GPW jest następstwem przejęcia Gino Rossi przez Grupę CCC. Dzięki transakcji udało się ustabilizować sytuację Gino Rossi, zabezpieczyć miejsca pracy dla prawie 1000 osób i zapewnić tej uznanej polskiej marce o włoskich korzeniach szansę na dalszy rozwój w ramach największej grupy obuwniczej w Europie Środkowo-Wschodniej.
Gino Rossi jest jedną z najwyżej cenionych marek w segmencie produkcji i sprzedaży obuwia oraz akcesoriów ze średniej i wyższej półki. Firma została założona dzięki współpracy polskich i włoskich partnerów, którzy postanowili połączyć doświadczenie i wykorzystać je do stworzenia skórzanego obuwia męskiego i damskiego dla wymagających klientów. Gino Rossi to elegancja, włoski styl i modne wzornictwo. Gino Rossi zadebiutowało na GPW w 2006 r.
W ostatnich latach spółka znajdowała się w coraz trudniejszej sytuacji finansowej. W grudniu 2018 r. Grupa CCC postanowiła udzielić jej wsparcia i zdecydowała się na ogłoszenie wezwania do zapisywania się na sprzedaż akcji Gino Rossi. W wyniku nabycia akcji w wezwaniu oraz późniejszego objęcia akcji nowej emisji i wykupu pozostałych akcjonariuszy mniejszościowych w lipcu 2019 r., CCC stało się jedynym, 100% akcjonariuszem Gino Rossi.
Włączenie Gino Rossi do Grupy CCC pozwoliło na ustabilizowanie sytuacji finansowej Gino Rossi, kontynuację produkcji w trzech zakładach spółki w Polsce oraz utrzymanie prawie 1 000 miejsc pracy w Polsce.
Od kilku tygodni produkty Gino Rossi nowej kolekcji są już dostępne w prawie 600 sklepach stacjonarnych i kanałach online na 23 rynkach w Europie na których działa Grupa CCC. Od kilkunastu dni trwa także kampania promująca markę „Bei Momenti. Bella Vita” / „Piękne chwile. Piękne życie”.
- Zakończenie obecności Gino Rossi na parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych to dla nas nie koniec, a symboliczny początek nowego etapu w historii firmy. Dzisiaj, dzięki pomocy Grupy CCC ustabilizowaliśmy sytuację w Spółce, nasze produkty są dostępne na 23 europejskich rynkach i z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość. Wierzymy, że marka Gino Rossi będzie jeszcze silniejsza
– komentuje Tomasz Kuźniarski, Prezes Zarządu Gino Rossi S.A.