Marka Esprit zamierza otworzyć dwa nowe salony w Warszawie i we Wrocławiu. Niedawno Esprit dołączył również do grona najemców warszawskiego centrum handlowego Blue City. Wcześniej przebudowane zostały sklepy w łódzkiej i warszawskiej galerii handlowej. Oba sklepy reprezentują najnowszy koncept Lighthouse, który odzwierciedla kalifornijskie korzenie marki i kreuje przyjazną przestrzeń. Jesienią Esprit wprowadzi kanał omnichannel w swoich sklepach.
W 2012 roku Jose Manuel Martínez Gutiérrez, który poprzednio pracował na sukces firmy Inditex, zasilił zespół Esprit w roli CEO, na giełdzie odnotowano natychmiastowy, rekordowy wzrost akcji od 14 lat. Martinez od razu wdrożył nową strategię, polegającą na zmniejszeniu zapasów i przyspieszeniu rotacji produktów obecnych w sklepach. Był to początek zmian, które miały sprawić, że marka będzie jedną z najbardziej rozpoznawalnych i konkurencyjnych na świecie.
Dziś Esprit obecny jest w 40 krajach. Na całym świecie posiada 6 332 punktów sprzedaży. Również w Polsce marka radzi sobie bardzo dobrze. Na chwilę obecną posiada 11 sklepów w najważniejszych galeriach handlowych w Polsce.
Esprit oferuje szeroki wybór wysokiej jakości odzieży dla mężczyzn, kobiet i dzieci, a także najmodniejsze akcesoria i wyposażenie domowe. Dzięki międzynarodowemu programowi lojalnościowemu Esprit Friends, przy każdym zakupie można otrzymać m.in. kupon powitalny, rabat przy zakupie w outlecie czy w sklepie internetowym lub stacjonarnym. Na całym świecie jest już ponad 5 milionów Esprit Friends, którzy generują 70 % sprzedaży.