Klienci mają powody do zadowolenia, ponieważ przedświąteczne zakupy zrealizują w nowoczesnym supermarkecie dostosowanym do ich potrzeb. W sklepie znajdują się szerokie i przestronne aleje zakupowe, kasy samoobsługowe i szeroki asortyment produktów świeżych, także świeżych pakowanych ryb oraz mięsa, które dostępne są w regale samoobsługowym. Przed sklepem do dyspozycji klientów oddany został przestronny parking. Wszystkie udogodnienia wpisują się w misję sieci realizowaną w duchu hasła „mój ulubiony”.
Ponadto w dniu otwarcia sieć przygotowała dla nich upominki, nagrody i degustacje. Klienci mogli także przy specjalnym stanowisku zarejestrować konto w aplikacji mobilnej „POLOmarket – mój ulubiony” z pomocą asystentki, a także skorzystać z wielu specjalnie przygotowanych na tę okazję ofert promocyjnych.
W zgodzie z polityką ESG sieci POLOmarket, w obiekcie wprowadzono szereg rozwiązań zmniejszających zapotrzebowanie energetyczne, zużycie ciepła i negatywny wpływ na środowisko naturalne, dzięki którym budynek spełnia bardzo wysokie standardy w tym zakresie.
Zwiększono moc instalacji fotowoltaicznej, instalację gazową zastąpiono pompą ciepła zintegrowaną z układem chłodnictwa. Postawiono także na nowoczesną wentylację z wymiennikiem krzyżowym i odzyskiem ciepła. Docieplono także ściany i sufit, wymieniono poszycie dachowe, zamontowano trzyszybową stolarkę okienną oraz energooszczędne oświetlenie ledowe. W obiekcie funkcjonują także urządzenia chłodnicze zasilane przyjaznym dla środowiska czynnikiem R290, który ma niemal zerowy wskaźnik GWP (tworzenia efektu cieplarnianego).
Otwarcie zmodernizowanego supermarketu w Lubinie jest kolejną inwestycją sieci POLOmarket w ostatnim czasie. Sieć równolegle realizuje inne projekty, otwierając nowe oraz remontując już funkcjonujące sklepy, poszukując także nowych lokalizacji.