Ponad 150 marek przyłączyło się do inicjatywy #Moliera2iPrzyjaciele

2021-01-27 | 11:00

Kryzys wywołany epidemią negatywnie wpłynął na polską branżę mody. W trudnej sytuacji znalazło się wielu polskich projektantów, którzy w bardzo krótkim czasie musieli zmienić strategię sprzedaży. Pomocną dłoń wyciągnął do nich sklep internetowy Moliera2.com, który umożliwił dotychczasowej konkurencji sprzedaż na swojej platformie. Trwająca od 19 marca inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony ponad 150 marek m.in. MMC Studio, Robert Kupisz, Balagan, Love & Rose, By Cabo, Joanna Muzyk czy Self Love.

Wspólne działania w sieci metodą na przetrwanie

Dla branży mody 2020 rok był inny niż wszystkie dotychczasowe lata. Skłonił Moliera2.com do działania i zmotywował do zrealizowania wielu nowych pomysłów. Jednym z nich jest projekt #Moliera2iPrzyjaciele. Jest to akcja pozwalająca połączyć kreatywność, doskonałe rzemiosło i unikalny styl polskich i zagranicznych marek z nowoczesnym sklepem internetowym i innowacyjnymi narzędziami - infrastrukturą IT, zapleczem grafików, specjalistów e-commerce czy gwarancją bezpieczeństwa. W dobie pandemii wielu projektantów spotkało się z ograniczeniami i koniecznością zamknięcia sklepów stacjonarnych. Dzięki wyjątkowej inicjatywie, dostali możliwość sprzedaży własnych kolekcji na platformie sprzedażowej Moliera2.com. Co więcej, otrzymali również wsparcie na kanałach social media, gdzie sklep internetowy zaprasza swoich klientów do odwiedzenia ich butików. Do dziś do programu przyłączyły się takie brandy jak: MMC Studio, Joanna Muzyk, Quorie e Picce czy Balagan Studio. 

Inicjatywa #Moliera2iPrzyjaciele: rekordowa liczba marek

Dzięki natychmiastowej reakcji i sprawnemu wdrożeniu projektu już dzisiaj na platformie Moliera2.com swoje kolekcje sprzedaje ponad 150 marek. Wkrótce dołączą do nich kolejne. 

Połączyliśmy siły z ponad 150 markami, sprzedaliśmy kilkadziesiąt tysięcy ubrań i akcesoriów, a na naszą platformę dodaliśmy rekordową liczbę produktów! Jesteśmy niezwykle dumni, że projekt jest tak ogromnym sukcesem. Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania, ale dzięki świetnej organizacji pracy naszego zespołu daliśmy radę. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek 

– dodaje Oliwia Drochlińska, Business Development Manager Moliera2.com.

Tagi: Moliera2.com Oliwia Drochlińska
Oceń artykuł:

Źródło: Moliera2.om

Zobacz także

Ponad 150 marek przyłączyło się do inicjatywy #Moliera2iPrzyjaciele

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.