Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK

2019-02-27 | 09:33

Już ponad 4 miliony klientów Kauflandu w całej Polsce zbiera punkty PAYBACK. To wynik pół roku współpracy popularnej sieci marketów z największym multipartnerskim programem angażowania konsumentów w naszym kraju, a zarazem krok milowy w rozwoju biznesu obu firm na polskim rynku.

– Dołączenie Kauflandu do grona partnerów PAYBACK znacznie przyspieszyło rozwój naszego Programu w Polsce. Weszliśmy mocniej w sektor FMCG i zdecydowanie zwiększyliśmy zasięg geograficzny. Jednocześnie, dzięki obecności tak dużej sieci spożywczej, Program stał się jeszcze bardziej atrakcyjny, zarówno dla konsumentów, jak i pozostałych partnerów

– mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

– Nasza współpraca układa się bardzo dobrze od samego początku, ponieważ dokładnie określiliśmy cele, jakie chcemy wspólnie osiągnąć. Kaufland zaangażował się w intensywną promocję PAYBACK w swoich sklepach oraz w kampanie z innymi partnerami Programu. Na efekty nie trzeba było długo czekać – po pół roku z naszych kart korzysta już ponad 4 miliony klientów sieci. Przed nami kolejne ambitne plany, które będziemy razem realizować w tym roku – dodaje Marcin Pilarski.

– Dzięki współpracy z PAYBACK możemy zaoferować naszym klientom wiele korzyści, jakie daje multipartnerski program lojalnościowy. Spotkało się to z bardzo pozytywną reakcją – blisko 30%  konsumentów deklaruje, że odkąd Kaufland przystąpił do PAYBACK, kupują oni w naszych sklepach częściej niż dotychczas. Nieocenioną zaletą Programu jest jego prostota. Punkty można zbierać podczas każdych zakupów, a następnie wykorzystywać je stosownie do swoich potrzeb. Nasi klienci najchętniej płacą punktami za kolejne zakupy, ponieważ jest to dla nich realna korzyść finansowa. Łączna wartość wykorzystanych w ten sposób punktów wynosi już około 8,5 miliona złotych

– mówi Krzysztof Szponder, członek zarządu, szef Departamentu Zakupu Kaufland Polska.

Kaufland dołączył do PAYBACK pod koniec kwietnia 2018 roku. Od samego początku na klientów sieci czekały liczne promocje zachęcające do aktywnego uczestnictwa w Programie. Jednocześnie działania Kauflandu były intensywnie wspierane przez innych kluczowych partnerów PAYBACK, takich jak BP, które posiada w Polsce ponad 500 stacji paliw, CUK Ubezpieczenia, Mrówka czy Multikino. Dzięki temu, w ciągu pół roku współpracy z PAYBACK, sklepy sieci Kaufland odwiedziło już milion klientów innych partnerów Programu.

Tagi: Kaufland Marcin Pilarski Payback Krzysztof Szponder
Oceń artykuł:

Źródło: Kaufland

Ponad 4 miliony klientów sieci Kaufland zbiera punkty PAYBACK

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.