Ponad 50 mln na zakupy w outletach FACTORY

2020-07-01 | 15:00

Rośnie wartość sprzedaży w outletach FACTORY w Polsce, zarządzanych przez NEINVER, wiodącego operatora tego segmentu w Europie i lidera rynku w Polsce oraz Hiszpanii. Rośnie też liczba klientów, a istotne zmiany głównych wskaźników po ponownym otwarciu, obserwowane są niemal z tygodnia na tydzień. Odwiedzający w pięciu outletach w Warszawie (Annopol i Ursus), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach wydali w maju ponad 50 mln złotych. Na zakupy do FACTORY ruszyło 650 tysięcy osób.

W pierwszych dwóch tygodniach maja liczba klientów w centrach FACTORY w porównaniu do roku poprzedniego kształtowała się na poziomie 80 procent, a wartość sprzedaży sięgała 70 procent. Po dobrym starcie tendencja wzrostowa została utrzymana, a różnice wartości sprzedaży i liczby klientów, porównując pierwszy i ostatni tydzień maja, sięgają nawet kilkudziesięciu procent.

- Obserwowane przez nas wyniki pokazują trwałą, często wręcz skokową tendencję wzrostową, a dynamika wartości sprzedaży jest większa niż samej liczby odwiedzających. Klienci ograniczają liczbę wizyt w centrum, ale kupują bardziej kompleksowo, często zaopatrując całą rodzinę. Wydają większe kwoty i mają jasno sprecyzowane cele zakupowe

– podsumowuje Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

Charakterystyczne dla segmentu outletów celowane zakupy, oferta dobrych marek w stale obniżonych cenach i kompleksowa wielkość obiektów wydają się dobrze sprawdzać w nowej sytuacji, w jakiej żyjemy od czasu nastania pandemii. Rośnie zarówno ilość paragonów, ich wartość, jak również liczba kupionych sztuk, patrząc z perspektywy całego centrum.

 - Widać nie tylko silną potrzebę dokonania zakupów, ale także większą ufność i motywację klientów do powrotu do zachowań sprzed pandemii. Wzrosty z tygodnia na tydzień były w niektórych outletach skokowe, o kilkadziesiąt procent, a różnica między pierwszym i ostatnim tygodniem maja jest naprawdę duża

– zauważa Ewa Spychalska, International Retail Manager NEINVER.

Największym powodzeniem w outletach cieszy się obecnie branża sportowa, outdoorowa i artykuły wyposażenia wnętrz. Widać też coraz większe zainteresowanie segmentem modowym, który w miarę powrotu do biur, będzie przybierał na sile.  

Kupuj bezpieczne, nie narażaj się
Menadżerowie NEINVER w sześciu krajach europejskich wymieniają się doświadczeniami i ściśle współpracują, aby zapewnić pracownikom i klientom najwyższe standardy bezpieczeństwa. Wprowadzone procedury oraz praktyki mają umożliwiać sprawne, bieżące reagowanie i skuteczne zapobiegać ryzykownym sytuacjom, zgodnie z międzynarodowym programem NEINVER „Kupuj bezpiecznie, nie narażaj się”. Firma zwraca szczególną uwagę  na priorytetowe traktowanie zdrowia i bezpieczeństwa klientów oraz pracowników.

NEINVER wprowadził specjalne stacje sanitarne we wszystkich obiektach w Polsce oraz innych krajach europejskich. Zarządca outletów informuje klientów na bieżąco o obowiązku noszenia maseczek, zachowaniu bezpiecznej odległości i dezynfekowaniu rąk. W każdym z centrów znalazły się specjalne oznaczenia. Wszystkie przestrzenie są regularnie sprzątane i dezynfekowane, zgodnie z zaleceniami inspektorów sanitarnych.

Tagi: Bożena Gierszewska – Mroziewicz Ewa Spychalska Factoru Ursus Factory Annopol FACTORY Gliwice Factory Kraków Factory Poznań Neinver
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Warszawa Ursus

Ponad 50 mln na zakupy w outletach FACTORY

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.