Znana sieć burgerowni Pasibus otwiera lokal w Magnolia Park, największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Oznacza to poszerzenie oferty food court o lokalny brand.
Popularny lokal z burgerami dołącza do oferty food court Magnolia Park. Punkt w największym dolnośląskim centrum handlowym jest już 10. na terenie Wrocławia. Pasibus to silna marka, która jest właścicielem 20 lokali na terenie całego kraju. Teraz 89-metrowy lokal zostanie otwarty w Magnolia Park.
- Dzisiaj centra handlowe stawiają na multifunkcyjność. Teraz to już nie tylko sklepy, ale głównie miejsca spotkań i spędzenia wolnego czasu. Jak wynika z ostatnich badań, co trzecia młoda osoba przynajmniej raz w tygodniu stołuje się w strefach food court. Pasibus to nie tylko znana burgerownia, ale także marka z Wrocławia. Cieszymy się, że to właśnie ona wzbogaciła naszą ofertę gastronomiczną
– mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park.
Z okazji otwarcia, przez trzy dni, dla klientów przygotowano specjalne promocje, czyli burgery za 13 złotych. Pasibus w swojej ofercie posiada kilkanaście rodzajów burgerów z wołowiną, kurczakiem oraz w opcji wegetariańskiej. Wszystkie podawane są z autorskimi sosami. Do wyboru klienci mają także kulki serowe, Pasi bataty, sałatki z kurczakiem lub tofu.
- Ogromnie cieszy nas fakt, że w końcu uda nam się zawitać w Magnolia Park. Nasi klienci od lat wysyłają do nas prośby o pojawienie się w tej właśnie galerii. Lubimy spełniać prośby naszych wiernych odbiorców. To oni motywują nas do ciągłego rozwoju sieci, zarówno we Wrocławiu jak i w całej Polsce
- mówi Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Pasibusa.
W największym na Dolnym Śląsku centrum handlowym klienci mają do dyspozycji ponad 30 restauracji i kawiarni, w których znajduje się ponad 700 miejsc siedzących, z których blisko połowa w lokalach z obsługą kelnerską.