Poradnik zakupowy od Factory Wrocław

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-07-15 | 17:07

Ostatnie dwa tygodnie lipca to czas, w którym łowcy promocji mogą rozkochiwać się w propozycjach centrów handlowych. Na co warto zwracać uwagę i gdzie szukać inspiracji do cenowego polowania?

– Z pewnością, im lepiej przygotujemy się do wizyty w centrum handlowym, tym więcej zaoszczędzimy – mówi Joanna Sikora z Factory we Wrocławiu.


Podstawowy oręż łowcy wyprzedaży to uważne śledzenie informacji na stronach internetowych dotyczących promocji i zniżek, jakie są dostępne we wszystkich centrach handlowych. Warto jednak pamiętać, że nie zamieszcza się tam wszystkich propozycji. Te najciekawsze i najbardziej aktualne, często z ostatniej chwili, trafiają na profile społecznościowe. Królem okazji jest przede wszystkim Facebook, na którym wciąż najchętniej zamieszcza się informacje o promocjach i rabatach. Ogromną kopalnią inspiracji są bardzo często fanpage marek. Czy jednak mamy wtedy pewność, że promocja obowiązuje w miejscu, gdzie chcemy iść na zakupy? – Żeby pomóc naszym klientom na stałe współpracujemy z aplikacją Qpony.pl – mówi Joanna Sikora z działu marketingu Factory Wrocław. – Tam w wersji mobilnej i internetowej, w specjalnym katalogu Factory zamieszczamy najciekawsze i najbardziej okazyjne promocje, jakie przygotowuje niemal sto dostępnych u nas marek. To tak naprawdę miejsce, gdzie bije promocyjne serce trwających u nas do połowy sierpnia rozprzedaży.


Cena potrafi zaskoczyć
Oczywiście ceny w trakcie wyprzedaży zależą także od lokalizacji danego centrum. Na pewno większe możliwości do poszukiwania oszczędności dają odwiedziny w centrach outletowych, jak wrocławskie Factory. Tam standardowe ceny są niższe od tych w galeriach handlowych nawet do -70%. W trakcie wyprzedaży rabaty sięgają nawet -80%. Dlatego poszukiwaczom okazji coraz bardziej pomaga świat nowoczesnych technologii. Oprócz aplikacji mobilnych warto postawić także na newslettery. Chociaż ich częstotliwość będzie bardzo różnorodna, to właśnie w ten sposób coraz więcej marek informuje o specjalnych okazjach i promocjach, jakie przygotowuje w określonych lokalizacjach. Tego typu akcje będą często tylko kilka dni albo godzin.


Technologie ułatwiają
Odwiedzając Factory, jako jedno z niewielu centrów w Polsce Zachodniej, można cieszyć się możliwościami, jakie dają beacony. Dzięki specjalnie ustawionym sensorom można otrzymać spersonalizowane oferty na swój smartfon. – Często są to kody rabatowe, czy informacje o specjalnych promocjach trwających w dniu wizyty – dodaje Joanna Sikora. Klienci chwalą to rozwiązanie przede wszystkim za dopasowanie propozycji do ich potrzeb, a także mało inwazyjny sposób informowania. Dodatkowo na zakupy warto wybrać się w większym gronie – wtedy można zaoszczędzić na wspólnym dojeździe samochodem, czy jak w przypadku Factory – pojechać na zakupy za darmo dzięki aplikacji Uber. Na dojazd i powrót z zakupów nowi użytkownicy aplikacji do 31 lipca otrzymają darmowy kod rabatowy o wartości 50 zł w każdą stronę. O czym jeszcze warto pamiętać podczas wyprzedaży? Oto krótki zbiór przykazań stworzony przez klientów i pracowników Factory we Wrocławiu, który pomoże cieszy się z radości rozprzedaży.


Dziesięć przykazań wyprzedażowego łowcy
1.    Strona z promocjami centrum handlowego to początek przygody
2.    Uważnie śledź fan page galerii i marek, które Ciebie interesują
3.    Korzystaj z aplikacji mobilnych. One zapewniają stałą i aktualną informację o rabatach
4.    Podczas odwiedzin w sklepie - nie bój się pytać o modele objęte promocją, czy większą zniżką
5.    Sprawdzaj zawsze ceny na metkach i dbaj o swoje prawa konsumenckie
6.    Beacony i inne rozwiązania technologiczne pomogą Ci w odnalezieniu prawdziwych okazji
7.    Staraj się dzielić trofeami z innymi – wtedy pomożesz innym w osiągnięciu sukcesu
8.    Zapisz się do baz newsletterowych – na maila otrzymasz wiele unikatowych rabatów i ofert

9.    Wbrew pozorom w internecie nie musi być taniej. Wszystko zależy od produktu i miejsca zakupu. Odwiedzając sklep nie płacisz za dostawę
10.    Ciesz się radością zakupów i odnajdź swój prawdziwie miejski styl

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-09-03 do 2016-09-03

Źródło: Centrum Outlet Factory Wrocław

Poradnik zakupowy od Factory Wrocław

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.