PR Mody - czym jest i komu jest potrzebny?

2019-06-10 | 08:00

PR to komunikowanie wizji marki na zewnątrz oraz utrzymywanie i nawiązywanie relacji z Klientami. Dobrze przygotowane działania PR dla mody pozwalają markom wyróżnić się z tłumu, wywołując w Klientach emocje i dobre skojarzenia, a konkurencja na tym rynku, jak wiemy, jest bardzo mocna.

Dlatego marki potrzebują wsparcia zewnętrznego agencji i osób, które na bieżąco wiedzą, co się dzieje na rynku mody i mediów. Znają tematy redakcyjne, dopasowują swoje działania do potrzeb rynku, plus, co niezwykle istotne, mają dobre relacje z redaktorami, stylistami i gwiazdami. Moda i public relations to moje pasje. Od 14 lat prowadzę agencję Khaki showroom, której wszystkie działania skupiają się na promowaniu marek modowych w mediach. Wcześniej przeszłam drogę korporacyjnej pracy w kilku dużych wydawnictwach, gdzie zajmowałam się Klientami reklamowymi z tej samej branży. To zawodowe doświadczenie pozwoliło mi zbudować szeroką sieć kontaktów, niezbędną dla tak relacyjnego biznesu oraz silną markę osobistą, cenioną przez klientów i media.

JAK POKAZAĆ PRODUKT W PRASIE I ZAISTNIEĆ POPRZEZ INFLUENCERÓW
Współpracujemy ze wszystkimi wydawnictwami w Polsce, pozyskując publikacje dla naszych Klientów w pismach i portalach modowych oraz lifestylowych. Codziennie jesteśmy w kontakcie ze stylistami i redaktorami z takich pism, jak: Vogue Polska, Twój Styl, Harpers Bazaar, Party, Cosmopolitan czy Elle, a także shoppingowych typu Avanti i poradnikowych, jak Claudia czy Olivia.

EVENTY MODOWE – na ile są efektywne?
Przez cały czas istnienia agencji zorganizowałam wraz z moim zespołem kilkadziesiąt spotkań prasowych dla mediów, mnóstwo pokazów mody, wewnętrzne imprezy firmowe – wszystko to dla reprezentowanych przez nas marek. Takie spotkania są elementem budowania PR w oczach mediów i pozwalają na nawiązywanie więzi MARKA – DZIENNIKARZ, która potem przekłada się na jakość i ilość publikacji.

INSTAGRAM I FACEBOOK – niezbędne narzędzia budowania wizerunku
Prowadzimy social media dla wszystkich marek, nie tylko związanych z modą, w tym także skuteczną reklamę na Facebooku i Instagramie. Do tych działań podchodzimy kompleksowo, co oznacza, że Klient dostaje u nas także możliwość zrobienia materiału zdjęciowego, którym zarządzamy na jego profilach.
Od kilku lat prężnie rozwijam w swoich działaniach sieć kontaktów z influencerami, blogerami i portalami online, dzięki temu nasi Klienci mają na bieżąco dostęp do promocji na Instagramie i blogach z wysokimi zasięgami.

ŚWIETNEJ JAKOŚCI ZDJĘCIA DLA TWOJEJ MARKI
Produkujemy sesje zdjęciowe pod kątem social media oraz do katalogów, packshoty produktów i sesje wizerunkowe. Mamy szeroką bazę pracujących dla nas fotografów, stylistów i specjalistów od social media. Dobrze przygotowana kampania i wysokiej jakości packshoty ułatwiają nam wprowadzanie produktów do publikacji w prasie i w portalach modowych, które wymagają odpowiedniego poziomu takich materiałów.

WIZERUNEK MARKI
Praca nad wizerunkiem marki, czyli nasze działania od współpracy z influencerami poprzez publikacje w prasie po działania w mediach społecznościowych, ma wygenerować dla naszego Klienta zysk. Zysk polegający na zwiększaniu sprzedaży, która wynika wprost z dobrego wizerunku, jaki udaje się nam wypracować. Chociaż mówi się, że PR jest niepoliczalny, widzę, jakie efekty udało się osiągnąć dla Klientów, szczególnie dla tych, którzy byli ze mną przez wiele lat, jak np. ORSAY. Aktualnie pracujemy dla: CROCS, GANT, FANCY SHOES, HUNTER, MOLTON, NA-KD, OLE LYNGGEERD, PROMOD, NOMINATION ITALY, TEX POLSKA (modowy brand sieci Carrefour).

------------------
Paulina Grajek – właścicielka agencji Khaki showroom, specjalista marketingu modowego i public relations, z doświadczeniem w stylizacji i kreowaniu wizerunku osobistego oraz w sprzedaży powierzchni reklamowej w mediach. Khaki showroom oferuje kompleksowe usługi public relations oraz produkcję sesji zdjęciowych i organizację eventów, pomaga zarządzać komunikacją Klienta, specjalizując się w działaniach PR dla branży mody. e-mail: paulina.grajek@khaki.pl | tel. 500 395 446

Tagi: Kampanie marketingowe Khaki Showroom Paulia Grajek PR
Oceń artykuł:

Źródło: KHAKI

Zobacz także

PR Mody - czym jest i komu jest potrzebny?

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.