NEINVER kolejny raz świętował Międzynarodowy Dzień Rodziny, zachęcając swoich pracowników do spędzania czasu z najbliższymi. Zespół firmy w Polsce, w tym szczególnym dniu, skończył pracę dwie godziny wcześniej niż zwykle.
„Dwie godziny dla rodziny” to symboliczna akcja, promowana przez fundację Humanities, mająca zwrócić uwagę menadżerów na konieczność utrzymania zdrowego balansu pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym.
NEINVER jest pracodawcą, dla którego rodziny pracowników są równie ważne jak oni sami. Nowe pokolenie, wkraczające na rynek, bardzo ceni sobie możliwość pracy w środowisku, które koncentruje się nie tylko na zdobywaniu kolejnych szczebli kariery czy osiąganiu istotnych celów wyznaczanych przez pracodawców. Coraz częściej zwraca uwagę na możliwość jak najlepszego połączenia obowiązków w pracy z życiem rodzinnym, czy osobistymi pasjami i zainteresowaniami
– podkreśla Małgorzata Nowotna, HR Manager NEINVER w Polsce.
W czasie ubiegłorocznej akcji, pracownicy przesyłali swoje zdjęcia z czasu spędzonego w rodzinnym gronie. W tym roku hasłem przewodnim akcji są „Małe i Duże Rodzinne Podróże”, które – jak podkreślają organizatorzy – odczytywać można zarówno dosłownie jak i symbolicznie. Pracownicy NEINVER, wspólnie z dziećmi, przygotować mają drzewa genealogiczne swoich rodzin lub zrobić pamiątkowe zdjęcia z czasu spędzonego z jak największą liczbą pokoleń. Na najbardziej kreatywnych czekają nagrody.
Jak czytamy na stronach fundacji Humanities, w wymiarze globalnym akcja „Dwie godziny dla rodziny” ma przeciwdziałać kryzysowi więzi. Realizowana przez pracodawców na całym świecie jest symbolem integracji życia zawodowego i prywatnego w myśl hasła: „Mamy jedno życie w wielu rolach”. Badania przeprowadzane na wszystkich kontynentach świata pokazują, że silne i głębokie relacje z rodziną i przyjaciółmi są warunkiem naszego szczęścia, rozwoju i dobrostanu.