PRCH Retail Awards - trzynascie edycji w liczbach

2022-11-23 | 08:52

Od 2010 r. Polska Rada Centrów Handlowych organizuje konkurs i galę PRCH Retail Awards. W tym czasie ponad 100 członków jury oceniło blisko 1000 aplikacji marketingowych i biznesowych, w najbardziej merytorycznym i wymagającym konkursie w branży centrów handlowych. Łącznie, w ciągu 13 lat, jury przyznało 138 nagród i 164 wyróżnienia.

Wręczenie nagród PRCH Retail Awards to zawsze zakończenie długiego procesu, który zaczyna się od działań obiektu handlowego, następnie przygotowania szczegółowych aplikacji, aż po ich wnikliwą analizę i ocenę przez członków jury. W ciągu 13 lat ponad 100 jurorów oceniło i nagrodziło blisko 1000 aplikacji. Wielu z nich, uczestniczyło w pracach jury w kilku edycjach, a Dominik Piwek jako jedyny, jest związany z PRCH Retail Awards od początku.

Łącznie sędziowie przyznali już 138 nagród, w tym 7 specjalnych. Wśród nich jest 55 złotych i srebrnych statuetek, które wręczane są od 2019 r. Jury zdecydowało również o nadaniu 164 wyróżnień, w tym 8 specjalnych.

- PRCH Retail Awards to konkurs jedyny w swoim rodzaju. Od początku jego wyznacznikiem jest wysoka jakość oraz wieloetapowy i transparentny proces oceny. Aplikujący muszą przygotować kompleksowe analizy, podać wskaźniki efektywności i udowodnić jury, że to ich projekt zasługuje na nagrodę. Wyróżnia go również walor edukacyjny, polegający na merytorycznej informacji dla aplikujących, gdzie opisane są mocne i słabe strony zgłoszonych projektów

- informuje Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Zwyczajowo, każdą edycję konkursu wieńczy uroczysta gala PRCH Retail Awards, na której ogłaszani są zwycięzcy. Wydarzenie zawsze gości we wnętrzach znanych, warszawskich obiektów: Hotelu Marriott, Fabryce Trzciny, Teatrze Capitol, Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej, a najbliższa odbędzie się w Centrum Praskim Koneser. Łącznie w dotychczasowych galach uczestniczyło około 3500 gości.

Jedynym wyjątkiem w historii konkursu PRCH Retail Awards był 2021 r. Wówczas, z uwagi na pandemię i lockdowny, zdecydowano, że zamiast zwyczajowej edycji konkursu powstanie specjalna publikacja, będąca wyrazem uznania dla działań i pomocy, jakie centra i sieci handlowe udzieliły lokalnym społecznościom, medykom, placówkom służby zdrowia i najemcom. W efekcie powstał przegląd działań branży zatytułowany „Mistrzowie Dobrych Praktyk”.

Tagi: Krzysztof Poznański PRCH Retail Awards
Oceń artykuł:

Źródło: PRCH

PRCH Retail Awards - trzynascie edycji w liczbach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.