Premiera 8 600 m kw nowych i przebudowanych wnętrz Atrium Targówek

2018-10-28 | 14:59

Atrium Polska ma przyjemność ogłosić otwarcie nowych przestrzeni w Atrium Targówek - 25 października w centrum została zainaugurowana nowa aleja modowa z 32 sklepami w najświeższych konceptach handlowych i premierową ofertą aż 27 marek, zarówno polskich jak i międzynarodowych, nieobecnych wcześniej w centrum. Odnowiona została równocześnie strefa food court. Obiekt po modernizacji zyskał 8 600 m2 nowej powierzchni najmu, która obecnie wynosi 60 600 m2. Centrum w nowej odsłonie wyróżnia się najbardziej rozbudowaną i komplementarną w tej części Warszawy ofertą handlową, usługową i rozrywkową, oferując swoim klientom inspirujący świat nowych możliwości spędzania czasu.

Atrium Targówek buduje klimat dzielnicy
Jedno z największych centrów handlowych w stolicy po zakończeniu prac związanych z rozbudową i modernizacją oferuje inspirujący świat nowych możliwości spędzania czasu. W Atrium Targówek powstało nowe skrzydło, w którym mieści się aleja modowa, została również przeprojektowana i gruntownie zmodernizowana cała zewnętrzna elewacja wraz ze strefami wejść, zrewitalizowana strefa food courtu, pasaże i węzły toalet. Rozbudowa została zakończona w rekordowym terminie 12 miesięcy.

- Atrium Targówek to wyjątkowe centrum, położone w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy, w której powstają obecnie liczne inwestycje mieszkaniowe, a wraz z nimi harmonijnie rozwija się miejska infrasktruktura. Nasze centrum, będąc jednym z pierwszych w Warszawie, w ciągu 20 lat funkcjonowania stało się jednym z najbardziej rozpoznawalnych, lubianych i odwiedzanych miejsc dla mieszkańców Warszawy i okolic. Zakończone właśnie prace obejmowały przebudowę istniejących części centrum oraz rozbudowę o  nowe skrzydło, dzięki czemu podnieśliśmy jakość ogólną obiektu, a także znacząco poszerzona została oferta zakupowa. Obecnie odzwierciedlają one pozycję i rolę, jaką Atrium Targówek odgrywa wśród lokalnej społeczności. Przede wszystkim jednak zadbaliśmy o zapewnienie nowych, pozytywnych i inspirujących doświadczeń konsumentom oraz dostosowanie centrum do ich stylu spędzania czasu

– mówi Scott Dwyer, COO Grupy Atrium.

Jeszcze więcej mody
Atrium Targówek, cieszące się popularnością nie tylko wśród mieszkańców Targówka i Białołęki, ale również wielu regionów Warszawy i sąsiadujących miejscowości podmiejskich, wyszło naprzeciw oczekiwaniom najemców, planującym  powiększenie powierzchni swoich salonów. Dzięki rozbudowie obiektu kluczowi najemcy modowi uzyskali większą przestrzeń do ekspozycji kolekcji, i stworzenia nowej jakości doświadczeń zakupowych związanych ze swoimi markami dla klientów centrum. Skomplikowany projekt modernizacji i przebudowy obiektu został przeprowadzony w zaledwie 12 miesięcy, z zachowaniem funkcjonowania galerii.

W ramach rozbudowy centrum handlowego powstała aleja modowa z rozpoznawalnymi międzynarodowymi i polskimi markami. Nowoczesny salon H&M został otwarty jako wizytówka alei modowej i zaprasza klientów pierwszą w centrum podwójnej wysokości fasadą, za którą na powierzchni 3 200 m kw na dwóch poziomach prezentowane są nowe kolekcje tej marki. Część uznanych marek modowych obecnych od wielu lat w centrum otworzyła salony w nowych lokalizacjach i w nowych konceptach, m.in. ZARA, Stradivarius, Mohito, Ryłko. W nowej alei pojawiły się również dwie nieobecne dotąd w centrum marki Grupy Inditex – Bershka i Pull and Bear. Premierę w Atrium Targówek mają też takie marki modowe jak: Guess, Medicine, KMX Fashion, Etam, Greenpoint, Anabel Arto, biżuteryjne TOUS, By Dziubeka, Swarovski i Leksus Gold & Silver.

- Rozbudowa obiektu umożliwiła naszym kluczowym najemcom modowym otwarcie większych, flagowych sklepów zaaranżowanych według nowoczesnych konceptów i dostosowanych do aktualnych trendów i oczekiwań oraz poczucia estetyki odwiedzających. Całość tego rozbudowanego i skomplikowanego etapu zrealizowaliśmy w okresie niecałych 12 miesięcy, prowadząc prace częściowo na terenie działającego nieprzerwanie centrum handlowego. Zależało nam na tym, aby zminimalizowć uciążliwości związane z tak gruntowną przebudową i dać naszym klientom możliwość poznania centrum w nowej odsłonie jeszcze w okresie przedświątecznym

– mówi Graham Kilbane, Chief Development Officer (CDO) Grupy Atrium.

Nowa unikatowa fasada
Centrum Atrium Targówek zyskało nie tylko ciekawie zaaranżowane nowe wnętrza, i powiększone grono najemców, ale także zupełnie odmienioną pod względem linii, proporcji i wyglądu elewację zewnętrzną. Nowoczesna, zaskakująca wizualnymi efektami fasada została wykonana ze specjalnie opracowanego systemu różnorodnych paneli wykonanych z powlekanej blachy. Projektanci nadali wszystkim elementom ten sam biały kolor i uzyskali efekt naturalnej gry świateł i cieni, która pojawia się na giętych i ażurowych elementach. Efekt wzmacnia iluminacja LED wmontowana w wybranych panelach elewacji. Dzięki takiemu zabiegowi wygląd centrum w nocy zapewnia odmienne efekty i doznania estetyczne niż za dnia.

Dodatkowymi elementami dekoracyjnymi, przeplatającymi perforowane metalowe panele na całej długości fasady, są szklane tafle, paletą soczystych zieleni i turkusów nawiązujące do otoczenia - zieleni drzew i krzewów pobliskich terenów leśnych, sąsiadujących z centrum. Ta sama gama kolorystyczna została powtórzona w strefach wejściowych centrum; zastosowane zostały także motywy roślinne (konary drzew, liście), wprowadzające zielony krajobraz Targówka do wnętrza.

Odnowiona strefa food court
W ramach modernizacji wnętrz gruntownie odnowiona została również strefa food court. Zmieniony został jej układ funkcjonalny, dzięki czemu niemal podwoiła się liczba miejsc siedzących. Większa przestrzeń daje łatwiejszy dostęp do strefy kulinarnej. Przewidziano różnorodne oczekiwania użytkowników tej strefy, jak potrzeba pracy przy komputerze, wyciszenia, biznesowego lunchu czy wspólnego posiłku z dziećmi – na tę okazję zostały przygotowane obicia siedzeń wykonane z wytrzymałej i nieprzyjmującej plam tkaniny  zeglarskiej.

To centrum dopasowuje się do potrzeb odwiedzających, a nie odwrotnie. Zmotoryzowani mogą liczyć na 2 200 miejsc parkingowych, zadaszony parking i system identyfikacji auta, a także dostępność usługi car sharing. Rowerzyści mają do dyspozycji stację rowerową. W obiekcie zostały również zrewitalizowane pasaże i węzły toalet, wymienione całe oświetlenie w centrum na LED, a poruszanie się we wnętrzach ułatwia nowy system oznakowania. Atrium Targówek zadbało o strefy zabaw, na które tak czekali klienci. Udostępniony jest też tzw. pokój rodzinny oraz miejsca do podgrzania jedzenia. W toaletach są osobne miejsca do mycia rąk przez najmłodszych.

- Nowe Atrium Targówek to miejsce, w którym klienci mogą nie tylko wybierać wśród rozpoznawalnych marek polskich i międzynarodowych, ale spędzić czas rodzinnie w strefie foodcourt, również w każdą niedzielę. Atrium Targówek jest miejscem ze spójną, różnorodną i kompleksową ofertą handlową, usługową i rozrywkową, idealnie dopasowaną do współczesnego stylu życia lokalnej społeczności. Mamy nadzieję, ze nasi stali klienci będą dumni z nowej odsłony swojego centrum i znajdą nowe powody aby chętnie do nas wracać

- mówi Michał Nowakowski, dyrektor centrum handlowego Atrium Targówek.

Atrium Targówek jako przestrzeń interakcji wpływa na nastrój i sposób spędzania czasu przez  swoich gości, a oni kształtują przestrzeń i jej funkcjonalności. Centrum nieustannie zmienia się, wraz z gośćmi, którzy spędzają w nim czas, dopasowuje do ich potrzeb i stylu życia. Atrium Targówek jest przyjaznym, życzliwym, kreatywnym sąsiadem. To centrum pozytywnych emocji.

Tagi: Atrium Atrium Targówek Modernizacje i inwestycje handlowe Scott Dwyer Michał Nowakowski Graham Kilbane
Oceń artykuł:

Źródło: Atrium

Premiera 8 600 m kw nowych i przebudowanych wnętrz Atrium Targówek

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.